3D/4D scanning af bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.629 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sådan en lille bisse!! Han ville bestemt ikke samarbejde med Jordemoderen.. Først lagde han og gemte sig bag moderkagen. Som selvf. er placeret lige mit på maven.. Så måtte jeg op og gå en tur.. Så havde han sørme vendt ryggen til BISSE.. Nå, men hun fik ham puffet lidt tilbage igen.. Og måtte så nøjes med det hun kunne komme til at se.. Var oppe og gå 2 gange.. Hun blev lidt stædig.. Men den lille fyr havde åbenbart bestemt sig for at vi ikke måtte kigge på ham idag.. Men hun syns vi skulle have en chance mere.. Så jeg får en gratis ekstra scanning d. 8/11 Så ville hun sætte hendes kollega til at "slås" med ham lidt

Men man skal jo heller ikke finde sig i at der er nogle der trykker på sit hjem hun spurgte om vi havde aktobater/gymnaster i familien.. For på et tidspunkt lagde han med begge ben laangt op over hovedet.. Nøj hvor så det sjovt ud.. Vi fik en masse gab, blink med øjnene, og en lillefinger det strittede

Glæder mig allerede til d. 8/11

Her er så lidt billeder, selvom de ikke blev såå tydlige..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

SpunkenJo

Ja sikke en bisse

Men billede 5 viser da vidst tydeligt hva det er

Stort tillykke
- og fedt med en ekstra skanning alligevel

Anmeld

21. oktober 2011

Nitz - <3 David

SpunkenJo skriver:

Ja sikke en bisse

Men billede 5 viser da vidst tydeligt hva det er

Stort tillykke
- og fedt med en ekstra skanning alligevel

Hihi ja det var ret tydeligt.. han er godt udrustet Og kæresten var jo hurtig til at sige "jah det må jo være en arvelig ting" Haha.. typisk..

Ja det er super god service at jeg får en ekstra..

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

Nåhhh hvor sødt;-) tillykke med den fine bebs!! Kan godt forstå du ser frem til 8/11;-))

Anmeld

21. oktober 2011

Nitz - <3 David

babymus77 skriver:

Nåhhh hvor sødt;-) tillykke med den fine bebs!! Kan godt forstå du ser frem til 8/11;-))

Mange tak Ja han er skøn.. Også selvom han er en lille bisse der gemmer sig for os (Min mor,søster, kæresten og svigermor var med på en kigger)

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

Nitz - 27+ skriver:

Mange tak Ja han er skøn.. Også selvom han er en lille bisse der gemmer sig for os (Min mor,søster, kæresten og svigermor var med på en kigger)

Det må være så fantastisk!!! Det ku man ikke da jeg fik min søn for snart 10 år siden:-))

Anmeld

21. oktober 2011

Nitz - <3 David

babymus77 skriver:

Det må være så fantastisk!!! Det ku man ikke da jeg fik min søn for snart 10 år siden:-))

Ja det er en meget speciel oplevelse.. selvom vi ikke kunne så så meget pga. den moderkage.. Så er det rigtig sjovt at se de små bevægelser osv..
- Og man har jo kun chancen for at se sådan noget en gang.. Når han først er kommet ud så er det jo for sent Og så fik vi også lige tjekket det hele igennem igen. Og vurderet vægt..
Han var i den lille ende størrelsesmæssigt.. Men stadig inden for skalaen.

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

Nitz - 27+ skriver:

Ja det er en meget speciel oplevelse.. selvom vi ikke kunne så så meget pga. den moderkage.. Så er det rigtig sjovt at se de små bevægelser osv..
- Og man har jo kun chancen for at se sådan noget en gang.. Når han først er kommet ud så er det jo for sent Og så fik vi også lige tjekket det hele igennem igen. Og vurderet vægt..
Han var i den lille ende størrelsesmæssigt.. Men stadig inden for skalaen.

Han skal nok nå at vokse sig stor og fin;-)) Dejligt at få sådan oplevelse af det man bærer rundt på!!! Jeg vil også klart have det, hvis jeg er så heldig at blive gravid igen;-)))

Anmeld

21. oktober 2011

Nitz - <3 David

babymus77 skriver:

Han skal nok nå at vokse sig stor og fin;-)) Dejligt at få sådan oplevelse af det man bærer rundt på!!! Jeg vil også klart have det, hvis jeg er så heldig at blive gravid igen;-)))

Det kan jeg godt forstå..

Ja hun sagde os at jeg bare ikke skulle regne med at få en kæmpe baby.. Men min kæreste var også lille da han blev født.. (godt nok 4 uger for tidligt) Så det kan da være han har arvet det Så længe han har det godt, så er det helt fint med mig

Anmeld

21. oktober 2011

SpunkenJo

Nitz - 27+ skriver:

Hihi ja det var ret tydeligt.. han er godt udrustet Og kæresten var jo hurtig til at sige "jah det må jo være en arvelig ting" Haha.. typisk..

Ja det er super god service at jeg får en ekstra..

Jeg skal selv afsted på mandag. For 3. Gang!!!

Først var det mere end 90% sandsynligt en pige, ugen efter 100% en dreng, og et opkald senere stod vi med en ny tid fordi de ikke var enige

Så vi får se på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.