Så rundede vi uge 35 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Isabeau

Hej!

Ja, så er vi næsten ved og være der - mangler lige en 5 uger endnu, men nu kan jeg da se en ende på det

Skal til scanning fredag i næste uge (fk kejsersnit sidst, så de holder ldit øje) Læste i min graviditetsbog fra sidst, at i uge 33+4 var Stella skønnet til 2.504 gram (3D scanning), så hun er da noget større end lillesøster her, men det føles bare som om jeg er kæmpe i forhold til Stella!

D. 22. sep. ved jordmoderen blev lillesøster skønnet til omkring 2.000 gram. Nu må vi se fredag  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Chalala85

Smuk mavse

Anmeld

21. oktober 2011

Isabeau

Chalala85 skriver:

Smuk mavse

Tak

Anmeld

21. oktober 2011

Janni.

Rigtig dejlig baby hule 

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Isabeau skriver:

Hej!

Ja, så er vi næsten ved og være der - mangler lige en 5 uger endnu, men nu kan jeg da se en ende på det

Skal til scanning fredag i næste uge (fk kejsersnit sidst, så de holder ldit øje) Læste i min graviditetsbog fra sidst, at i uge 33+4 var Stella skønnet til 2.504 gram (3D scanning), så hun er da noget større end lillesøster her, men det føles bare som om jeg er kæmpe i forhold til Stella!

D. 22. sep. ved jordmoderen blev lillesøster skønnet til omkring 2.000 gram. Nu må vi se fredag  

Flot rund mavse

Af ren nysgerrighed - "holdt" din tatovering til graviditeten sidst?

Anmeld

21. oktober 2011

Isabeau

K&S skriver:

Flot rund mavse

Af ren nysgerrighed - "holdt" din tatovering til graviditeten sidst?

Ja, utrolig nok Tror oz den gør denne gang :p

Anmeld

21. oktober 2011

_-Kathrine-_

Smuk mave og fedt at tattoo holder :-) jeg har en lidt længere nede i siden og den er hakket midt over af et strækmærke

Anmeld

21. oktober 2011

Isabeau

_-Kathrine-_ skriver:

Smuk mave og fedt at tattoo holder :-) jeg har en lidt længere nede i siden og den er hakket midt over af et strækmærke

Den kan heldigvis tegnes op igen (min lillebror er tatovør, så jeg har undersøgt det :p)

Anmeld

21. oktober 2011

_-Kathrine-_

Isabeau skriver:

Den kan heldigvis tegnes op igen (min lillebror er tatovør, så jeg har undersøgt det :p)

Ja, heldigvis

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.