Bryllupskage ala Arlington

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.711 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Gulbak

Denne kage lavede jeg til et brudepar der havde forelsket sig i en kage fra Konditor Arlington. Det var et stort arbejde at lave alle de blomster, men brudeparret var så lykkelig for kagen at det ikke gjorde så meget med de mange timer der var lagt i kagen. Der er kage til ca. 50 personer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mille83

Nøj den er fin 

Anmeld

21. oktober 2011

Mivsen

Sindsyg flot..

Anmeld

21. oktober 2011

mor2011_

din ser bedre ud end den fra kondita såå flot

Anmeld

21. oktober 2011

Gulbak

1000 tak for jeres søde svar. Det er altid rart at høre at de kager man laver falder i andres smag også..Sig endelig til hvis I selv har brug for en kage. Jeg bor i Silkeborg og levere gerne..Eeeelsker at lave kage, især til bryllup

Anmeld

22. november 2011

82Miraklet

Gulbak skriver:

Denne kage lavede jeg til et brudepar der havde forelsket sig i en kage fra Konditor Arlington. Det var et stort arbejde at lave alle de blomster, men brudeparret var så lykkelig for kagen at det ikke gjorde så meget med de mange timer der var lagt i kagen. Der er kage til ca. 50 personer

Den er rigtig rigtig flot.

Anmeld

22. november 2011

Ayasmor

Rigtig flot kage

Anmeld

3. januar 2012

sko

fuck hvor er dne bare flot... 

blomsterne bliver de meget tøre...  gør de tit nå jeg laver dem... har du et midel mod det

Anmeld

12. april 2012

nulsut

Hej Dorthe. Hvad koster den fine kage du har lavet? Har nemlig forelsket mig i den. Jeg skal giftes den 12/5 og vi bliver ca 90. Hvad ville det koste?

Anmeld

12. april 2012

nulsut

Hvad tager du for at lave blomsterne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.