Hvordan får I bogstaver og tal til at stå op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Ansemusen

Jeg skal lave en kage til min Fars og hans kærestes fælles fødselsdag. Skal have et stort 90 stående på toppen af kagen. Men hvordan bliver det stående? Bruger i metaltråd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

MLT

Ansemusen skriver:

Jeg skal lave en kage til min Fars og hans kærestes fælles fødselsdag. Skal have et stort 90 stående på toppen af kagen. Men hvordan bliver det stående? Bruger i metaltråd?

Jeg vil nok lave '90' i forvejen, og lade det tørre på et grillspyd, og så sætte det i kagen

Anmeld

21. oktober 2011

Ansemusen

EmmaJosephine skriver:

Jeg vil nok lave '90' i forvejen, og lade det tørre på et grillspyd, og så sætte det i kagen

PERFEKT!!! Er hermed gjort - tusind tak for det super tip  Var ellers gået igang med blomstertråd, men tror slet ikke det ville holde godt nok. Tak for hjælpen. Så håber vi det når at hærde nok til imorgen!

Anmeld

21. oktober 2011

MLT

Ansemusen skriver:

PERFEKT!!! Er hermed gjort - tusind tak for det super tip  Var ellers gået igang med blomstertråd, men tror slet ikke det ville holde godt nok. Tak for hjælpen. Så håber vi det når at hærde nok til imorgen!

Hehe, det lyder som en større opgave .. Kom gerne med en update på, om det virkede

Anmeld

22. oktober 2011

Ansemusen

EmmaJosephine skriver:

Hehe, det lyder som en større opgave .. Kom gerne med en update på, om det virkede

Altså tog tråden ud og brugte træspyd i stedet. Det ser ud til at virke perfekt  Så tusind tak igen! Tallene er næsten tørre. Og de skal først på kagen imorgen aften. Så de har fin tid til at hærde! Nullet blev desværre ikke så rundt, som jeg gerne ville have det, da spyddet jo ikke ligefrem kan bøjes. Men det er der nok ikke andre end mig, som tænker over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.