Hjælp til at finde den rigtig form.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Henriette Aaby

Hej de damer.

Jeg har brug for lidt råd om hvor jeg finder den bedste rådgivning til vægttab.

Jeg er godt nok gravid pt (MEGET skønt) Men jeg regner med at fra 1. januar, når bebs er kommet og jul og nytår er slut, skal jeg igang med den store kost omlægning.

Er der nogen der kan hjælpe her. Min BMI er på ca 49 når jeg har født.

På forhånd tusind tak

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

eElak

hvor meget kendskab har du til kost i forvejen? :-) 

Jeg har brugt madlog.dk - fantastisk redskab til at få overblik over hvad man spiser. Hvor mange kalorier man spiser og lign.

Anmeld

21. oktober 2011

Hansen97

Henriette Aaby skriver:

Hej de damer.

Jeg har brug for lidt råd om hvor jeg finder den bedste rådgivning til vægttab.

Jeg er godt nok gravid pt (MEGET skønt) Men jeg regner med at fra 1. januar, når bebs er kommet og jul og nytår er slut, skal jeg igang med den store kost omlægning.

Er der nogen der kan hjælpe her. Min BMI er på ca 49 når jeg har født.

På forhånd tusind tak

Mange hilsner

Henriette

Må jeg også anbefale www.bodyrock.tv....
Mange gode ting og historier og øvelser... Hver dag!

Anmeld

21. oktober 2011

eElak

Hansen97 skriver:

her er det rette link:

http://www.bodyrock.tv/ 

den kunne ikke lide dine mange punktummer før :-D 

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

hvor meget kendskab har du til kost i forvejen? :-) 

Jeg har brugt madlog.dk - fantastisk redskab til at få overblik over hvad man spiser. Hvor mange kalorier man spiser og lign.

Tusind tak for dit svar

Jeg synes faktisk jeg har godt styr på almindelig slanke kost. Men da jeg har PCO ved jeg at der er flere ting jeg skal være opmærksom på.

Jeg har nok mest brug for en kalorietæller/beregner der fortæller mig om jeg har spist for meget eller for lidt Så madlog var nok en rigtig god ide. Jeg var lige inde og snuse i går 

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

Hansen97 skriver:

Mange tak for dit svar

Der må jeg ind og se hvad jeg kan bruge Meget spændende!

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

KaLee skriver:

her er det rette link:

http://www.bodyrock.tv/ 

den kunne ikke lide dine mange punktummer før :-D 

Tusind tak

Anmeld

22. oktober 2011

eElak

Henriette Aaby skriver:

Tusind tak for dit svar

Jeg synes faktisk jeg har godt styr på almindelig slanke kost. Men da jeg har PCO ved jeg at der er flere ting jeg skal være opmærksom på.

Jeg har nok mest brug for en kalorietæller/beregner der fortæller mig om jeg har spist for meget eller for lidt Så madlog var nok en rigtig god ide. Jeg var lige inde og snuse i går 

Jeg ved ikke lige noget omkring PCO må jeg indrømme.. Men jeg kender en - som også er på baby.dk som har PCO og har tabt sig rigtigt meget. 

Hun er også på madlog.dk og så har hun vidst bogen "spis dig gravid", som netop er om PCO venlig kost. :-)

Håber lidt hun ser opslaget her - ellers må jeg lige prikke til hende, da jeg ikke vil udlevere hende her :-D  

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

KaLee skriver:

Jeg ved ikke lige noget omkring PCO må jeg indrømme.. Men jeg kender en - som også er på baby.dk som har PCO og har tabt sig rigtigt meget. 

Hun er også på madlog.dk og så har hun vidst bogen "spis dig gravid", som netop er om PCO venlig kost. :-)

Håber lidt hun ser opslaget her - ellers må jeg lige prikke til hende, da jeg ikke vil udlevere hende her :-D  

Det vil jeg sætte stor pris på Mange tak

Jeg har rigtig svært ved at tabe mig, og har virkelig brug for "ekstreme" metoder...

Anmeld

22. oktober 2011

SjeBets

vil lige anbefale www.madital.dk, stort set samme pricip som madlog, men gratis.   jeg har brugt den under mit vægttab og elsker den side ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.