av mit haleben - hvordan f***** kommer i på wc?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

2babygirls

ano14316 skriver:

1000tak for rådet. købte lactulose i går og tog det i går aftes og var på wc her til morgen.. utrolig lettende

Åhhh hvor godt at høre... Det hjælp også mig meget efter fødslen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Isabella_mor

jeg forstuvede mit haleben engang hvor jeg i en god brandert blev hoppet ind i så jeg faldt lige på røven.. og endte på skadestuen.. 

så jeg kender smerten.. av.!

men en god idé er at tage et par iprener og panodiler iløbet af dagen. det er ikke skadeligt for dit barn hvis du ammer.. hvis ikke det hjælper så er du nødt til at tage en tur på skadestuen eller vagtlægen, så kan det være du får et recept på noget lidt stærkere du gerne må tage for at lindre smerten. 

og ja så få skaffet sådan en ring du kan sidde på som aflaster dit haleben lidt når du sidder ned. og så ellers bare sørge for at du sidder blødt... 

og ja noget der gør din afføring blødere.. der kan du bruge lactulose, eller alm afføringsmiddel.. evt movicol eller magnesium piller... og på apoteket kan du købe stikpiller til dine hæmorider, det kan jo være små rifter osv. og de skal heles.. men dem ved jeg så ikke om man skal have recept på dem, det kan jeg ikke huske.. men ellers har de måske noget på håndkøb der virker ligeså godt..

og sikke da en laterlig læge..!! 

til dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.