Jeg lovede lige at give en lille update efter mit lægebesøg i går - fik dog ikke lige tid, da jeg fik en sen tid ved lægen og skulle direkte på arbejde bagefter...
Men mit blodtryk var ikke for højt; det ligger stadig i en høje ende af normalen, men det var ikke noget alarmerende.
Til gengæld ville hun gerne tjekke min urin, da hun synes jeg har mange plukveer - dette var jeg naturligvis ikke lige forberedt på - selvom jeg snart burde have lært den gyldne regel med ikke at gå på toilet inden et lægebesøg når man er gravid 
Hun testede den smule jeg havde at give af, og hun mente at jeg nok har fået blærebetændelse, men jeg måtte lige derind igen i dag, og aflevere noget mere tis så hun kunne sende en prøve ind for at tjekke om jeg muligvis har fået svangerskabsforgiftning 
Så meldingen på 2. urinprøve siger at der helt klart er bakterier, så nu skal jeg på penicillin, og jeg har fået mere og mere ondt i underlivet i dag, så ét eller andet er der i hvert fald 
Så må jeg bare håbe at det "kun" er blærebetændelse...
Men det var da godt at jeg tog derind, selvom det slet ikke var dét lægebesøget havde handlet om i 1. omgang 
Anmeld