Update på "Stakåndet og høj puls...normalt?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Wimmie

Jeg lovede lige at give en lille update efter mit lægebesøg i går - fik dog ikke lige tid, da jeg fik en sen tid ved lægen og skulle direkte på arbejde bagefter...

Men mit blodtryk var ikke  for højt; det ligger stadig i en høje ende af normalen, men det var ikke noget alarmerende.

Til gengæld ville hun gerne tjekke min urin, da hun synes jeg har mange plukveer - dette var jeg naturligvis ikke lige forberedt på - selvom jeg snart burde have lært den gyldne regel med ikke at gå på toilet inden et lægebesøg når man er gravid 

Hun testede den smule jeg havde at give af, og hun mente at jeg nok har fået blærebetændelse, men jeg måtte lige derind igen i dag, og aflevere noget mere tis så hun kunne sende en prøve ind for at tjekke om jeg muligvis har fået svangerskabsforgiftning 

Så meldingen på 2. urinprøve siger at der helt klart er bakterier, så nu skal jeg på penicillin, og jeg har fået mere og mere ondt i underlivet i dag, så ét eller andet er der i hvert fald 

Så må jeg bare håbe at det "kun" er blærebetændelse...

Men det var da godt at jeg tog derind, selvom det slet ikke var dét lægebesøget havde handlet om i 1. omgang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mille83

Wimmie skriver:

Jeg lovede lige at give en lille update efter mit lægebesøg i går - fik dog ikke lige tid, da jeg fik en sen tid ved lægen og skulle direkte på arbejde bagefter...

Men mit blodtryk var ikke  for højt; det ligger stadig i en høje ende af normalen, men det var ikke noget alarmerende.

Til gengæld ville hun gerne tjekke min urin, da hun synes jeg har mange plukveer - dette var jeg naturligvis ikke lige forberedt på - selvom jeg snart burde have lært den gyldne regel med ikke at gå på toilet inden et lægebesøg når man er gravid 

Hun testede den smule jeg havde at give af, og hun mente at jeg nok har fået blærebetændelse, men jeg måtte lige derind igen i dag, og aflevere noget mere tis så hun kunne sende en prøve ind for at tjekke om jeg muligvis har fået svangerskabsforgiftning 

Så meldingen på 2. urinprøve siger at der helt klart er bakterier, så nu skal jeg på penicillin, og jeg har fået mere og mere ondt i underlivet i dag, så ét eller andet er der i hvert fald 

Så må jeg bare håbe at det "kun" er blærebetændelse...

Men det var da godt at jeg tog derind, selvom det slet ikke var dét lægebesøget havde handlet om i 1. omgang 

Hej 

Ja det var da meget godt du tog derind, og har hørt blærebetændelse gør niller naller når man er gravid, så krydser for at det bare er det 

Rigtig god weekend 

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Æv, sikke noget

Håber da at det bare er blærebetændelse.
godt at lægen lige var opmærksom på det, så du kan blive ordentligt tjekket

Anmeld

22. oktober 2011

Wimmie

Mille83 skriver:

Hej 

Ja det var da meget godt du tog derind, og har hørt blærebetændelse gør niller naller når man er gravid, så krydser for at det bare er det 

Rigtig god weekend 

Avs ja, jeg var i Ikea i går aftes og til sidst kunne jeg næsten ikke gå, så nas gjorde det 

Men tak - og god weekend til dig også 

Anmeld

22. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Æv, sikke noget

Håber da at det bare er blærebetændelse.
godt at lægen lige var opmærksom på det, så du kan blive ordentligt tjekket

Ja, det var heldigt nok at jeg lige blev tjekket, ellers kunne jeg jo risikere at gå weekenden over med blærebetændelse uden at få det behandlet.

Men mærkeligt at tage til lægen med bestemte symptomer og komme hjem med en helt anden sygdom 

Anmeld

22. oktober 2011

Mille83

Wimmie skriver:

Avs ja, jeg var i Ikea i går aftes og til sidst kunne jeg næsten ikke gå, så nas gjorde det 

Men tak - og god weekend til dig også 

Av for hulan, du må altså lige lære og slappe lidt af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.