Spisested i Kbh.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Fru Nielsen

Hey Girls

Manden og jeg skal jo til Danich Music Awards d 5 nov.

I den forbindelse har vi lejet et hotel værelse i Kbh, og vil inden DMA ud og spise....

Men da vi jo bare er fra det mørke Jylland søger vi lidt hjælp til at finde et lækkert sted vi kan spise, uden det koster en bondegård...

Nogen der kan anbefale et rigtig lækkert sted uden det koster kassen? Vi er til alt slags mad, så i kommer bare med alt hvad i har...

ps: Det skal være nær Forum!

Krammer fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

A.n.onym.

madklubben.info har fem gode restauranter - jeg har selv prøvet den i tivoli, men de andre skulle være lige så gode. Det er samme ejer, ham fra masterchef der har dem, og det er ikke dyrt i den i tivoli ihverttilfælde... Håber at i får en god aften  

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Cafe René, Madklubben, Steak house, Herreford, Ost og Bøf

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

ristorant italiano på fiolstræde 2... lige inde ved strøget...

både fordi priserne ikke er tårn høje, fordi manden er super god.... tjenerene er søde og festlige... og stemningen... og ja... indretningen... det er det perfekte lille romantiske sted til en kæreste middag...

Anmeld

21. oktober 2011

Isabella_mor

kan i lide sushi.. så skal i prøve restaurent ALL HAPPY på store kongensgade tæt på kongens nytorv... (når i har spist kan i tage til kgs nytorv og hoppe på metroen mod vanløse der kører lige til forum.. ) 

det er billigt.. alt du kan spise for 89 fre lør son. og man - tors koster det kun 79 kroner.. og der er også varme thairetter og det er incl. er der andet i vil have så laver de det specielt til jer uden ekstra beregning. f.eks vegetar sushi osv... de er SÅ SØDE derinde, og de knokler for at give god service og så er det running sushi. dvs at det kommer til ens bord på et transportbånd og man skal bare sidde på sin flade og tage for sig.. det smager SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GODT.., og det bliver lavet i hånden af en ekstrem dygtig sushikok som af og til prøver nye ting af som hun ser f.eks i japan osv. så man får aldrig det samme..   og det er ALL YOU CAN EAT.. 

jeg har spist der to gange nu og jeg skal snart derind igen.. 

det er det BILLIGSTE sushisted nogensinde

Anmeld

22. oktober 2011

LR85

Jeg ville foreslå "Aamanns". Super lækker råvare, alt lavet fra bunden, og meget rustikt. De eksperimentere med maden, så de får det bedste frem a deres råvare. Har spist der 4-5 gange med manden, og det er bare meget mere værd end 'almindelige restauranter' Tjek www.aamanns.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.