Slikknap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Slikknap

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.011 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Rasmine

Hvor mange % af baby.dk brugerne stemmer for en sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Heidi.

JA det vil jeg gerne have.. Kom så med den.

Anmeld

4. februar 2009

Munder

Top super Nice afstemning.....
Nu vil jeg gøre brug af min og logge af for i aften. Takker for at I har gjort en kedelig snevejrsonsdagaften ganske farverig

Dorte

Anmeld

4. februar 2009

OSCARSSON

Det er helt sikkert min manglende kundskab i det danske sprog som gør at jeg ikke rigtigt forstår hvad en slikknap er for en skapelse...

Jeg ved hvad slik er (hvis i mener chokolad m.v.) og kan godt lide det , måske lidt for meget.

Og en knap er vel det samme som på svensk, en lille dims (kan selvfølgelig også vare stor) man trykker på for at noget skal ske. For exempel at tænde en lampe, få en elevator at komme ned og hente en og køre en op så man er fri for at gå i trapper. ( Og brænne de kalorier man fik i sig når man spiste chokoladen)

Men jeg er for dum til og regne ud hvad en slikknap gør, vil i ikke vare søde og oplyse mig om funktionen hos en slikknap..?

Mvh

Jan

Anmeld

4. februar 2009

Rasmine

Vi bara skojar

Anmeld

4. februar 2009

Stumpen

https://www.baby.dk/debat/14107pi1/ordet-er-frit/ti l-dem-der-er-enige-med-mig----.aspx

Her kan du finde ud af pointen med knappen eller retter prøve på at finde ud af det, hvis du kan følge tøzernes dårlige/gode humor... -vælg selv

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

Mebach, du er ALT for sjov....og jeg stemmer da klart ja...

Anmeld

4. februar 2009

OSCARSSON

Sådan!

Jeg har læst den tråden og nu ved jeg hvad en slikknap er, tror jeg at jeg kan vare enig i, måske.

Helt sikkert er dog at hvis den virkede kunde jeg få fri en gang i mellem og bare slappe af.

Anmeld

5. februar 2009

Astrid P

OSCARSSON skriver:

Sådan!

Jeg har læst den tråden og nu ved jeg hvad en slikknap er, tror jeg at jeg kan vare enig i, måske.

Helt sikkert er dog at hvis den virkede kunde jeg få fri en gang i mellem og bare slappe af.

Anmeld

5. februar 2009

Pia.

ja lad os da bare snuppe sådan en knap..... ... Lyder ikke helt tosset... *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.