hjertebanke/oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej tøsser er det normalt at hjertet banker dobbelt så hurtigt når man er gravid. jeg er 9+5 idag og har haft det længe. og om aften er jeg rigtig oppustet så det næsten ikke er til at holde ud. føler ikke jeg kan være nogle steder. håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

ikke nogle der vil sige noget?

Anmeld

21. oktober 2011

Moms

Anonym skriver:

hej tøsser er det normalt at hjertet banker dobbelt så hurtigt når man er gravid. jeg er 9+5 idag og har haft det længe. og om aften er jeg rigtig oppustet så det næsten ikke er til at holde ud. føler ikke jeg kan være nogle steder. håber i kan hjælpe mig

Jeps - helt normalt.

Get used to it :-)

I starten kunne jeg ikke sove pga. min puls. Den bankede jo derud af somom jeg var på løbetur. Men jeg vænnede mig til det.

Jeg købte vist ventebukser til at have på om aftenen i uge 6-9.

Tillykke m. maven :-)

Moms

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Jeps - helt normalt.

Get used to it :-)

I starten kunne jeg ikke sove pga. min puls. Den bankede jo derud af somom jeg var på løbetur. Men jeg vænnede mig til det.

Jeg købte vist ventebukser til at have på om aftenen i uge 6-9.

Tillykke m. maven :-)

Moms

1000 tak for råd 

Anmeld

22. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Njaaa..man kan godt få lidt i starten, men det skal helst også falde igen ret hurtigt..og du skal helst ikke mærke noget, når du er i hvilestilling.
Man kan få lidt forhøjet blodtryk senere, når fosteret er større fordi det trykker på de store vener og hovedpulsårer, men igen, skal det helst helelr ikek være for meget.
Så hvis jeg havde det som dig, så ville jeg nok lige få tjekket blodtrykket hos lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.