37+0 idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

jeanett1988

Ja som overskriften siger, så har jeg rundet de 37 fulde uger og hvor er det skønt at vide at der ikke går så forfærdelig lang tid før vi har vores lille pige i armene 

Har nu haft en meget nem graviditet uden de store gener, men nu synes jeg godt nok maven sidder lidt i vejen 

Ville egentlig ikke andet med denne tråd end at dele min glæde og ønske jer allesammen en god weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

LilleMie

jeanett1988 skriver:

Ja som overskriften siger, så har jeg rundet de 37 fulde uger og hvor er det skønt at vide at der ikke går så forfærdelig lang tid før vi har vores lille pige i armene 

Har nu haft en meget nem graviditet uden de store gener, men nu synes jeg godt nok maven sidder lidt i vejen 

Ville egentlig ikke andet med denne tråd end at dele min glæde og ønske jer allesammen en god weekend 

Tillykke med milepælen, glæder mig selv til, jeg selv kan skrive den samme besked (satser også på resten af min graviditet kommer til at forløbe så nemt, som den har været indtil videre)!

Er sikker på jeres lille pige snart kommer ud til jer, der går i hvert fald max 5 uger, hihi 

Og god weekend til dig også  

Anmeld

21. oktober 2011

banditten2011

jeanett1988 skriver:

Dejligt er selv 37+1 idag og har heller ikk haft de store gener, er dog begyndt at have rigtig ondt i skambenet

Anmeld

21. oktober 2011

jeanett1988

LilleMie skriver:

Tillykke med milepælen, glæder mig selv til, jeg selv kan skrive den samme besked (satser også på resten af min graviditet kommer til at forløbe så nemt, som den har været indtil videre)!

Er sikker på jeres lille pige snart kommer ud til jer, der går i hvert fald max 5 uger, hihi 

Og god weekend til dig også  

Ja det rart at vide at der er maks 5 uger, men håber på lidt før  hehe

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.