Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nina-G skriver: håber der er nogle der får glæde af det!
håber der er nogle der får glæde af det!
Det håber jeg helt sikkert også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Så fandt jeg lige en pose legetøj i kælderen, som vi har arvet, men ikke har fået brugt, da Anton havde/har så meget andet, så derfor vil jeg gerne give det til nogle, hvor midlerne måske ikke er så store i år - enten til kalender/adventsgaver eller julegaver Alt legetøj er godt brugt, men fungerer fint kan dog godt trænge til en våd klud Det kan afhentes hos mig i Vallensbæk, men sender det også gerne mod betaling af porto Katja
Så fandt jeg lige en pose legetøj i kælderen, som vi har arvet, men ikke har fået brugt, da Anton havde/har så meget andet, så derfor vil jeg gerne give det til nogle, hvor midlerne måske ikke er så store i år - enten til kalender/adventsgaver eller julegaver
Alt legetøj er godt brugt, men fungerer fint kan dog godt trænge til en våd klud
Det kan afhentes hos mig i Vallensbæk, men sender det også gerne mod betaling af porto
Katja
Helt gratis??? portoen er vist 85 kr. som pakke, betaler gerne porto.
Jeg vil også gerne vide om det er afsat
morethanperfect skriver: Jeg vil også gerne vide om det er afsat
Meget af det er jeg kan lige skrive i morgen, når jeg har pakket det, der er afsat - så er det lidt nemmere at overskue
K&S skriver: Meget af det er jeg kan lige skrive i morgen, når jeg har pakket det, der er afsat - så er det lidt nemmere at overskue
Super
Så har jeg opdateret indlægget og der er billeder af det, der ikke er afsat
piaeisensee skriver: Hej! Disse ting kunne virkelig varme et tørt sted! Ved du hvad det koster at sende samlet i Porto???Kh den kommende mor :-)
Hej! Disse ting kunne virkelig varme et tørt sted! Ved du hvad det koster at sende samlet i Porto???Kh den kommende mor :-)
Jeg har lige opdateret indlægget, så der kun er billeder af det, der ikke er afsat
Hvad bliver porto for de to stykker legetøj på billede 1 og det på billede 2 til højre?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128