Sanne og Nicklas skriver:
Naia sover rigtig godt dog er hun pænt forkølet lige nu og vi har en 1-2 på natten hvor hun er meget ked af det. (stoppet næse)
Men ellers så er hun vågen ca 1½-2½ time om morgen/formiddg så sover hun 2-3 timer spiser sover igen en 2-3 timer vågen max 30 min sover spiser ja sådan køre hele vores dag det er først omkirng kl 17 hun sådan lige er vågen en lille times tid og så sover hun igen spiser omkring kl 20 og sover igen til jeg lægger hende til kl 23 og så sover hun da lige igen kl en 3-4 stykker (når hun ikke er forkølet) og så igen til en 6-8 stykker.
Så tror bestem ikke jeg skal klage.
Nå hun så endelig også er vågen så er hun også vågen og vil have vores opmærksom hed 100% og vil bestem ikke ligge for sig selv. men det går jo også når hun så kan ligge og sove selv.
mine arme er dog blevet lidt lange nu her mens hun er forkølet for hun vil kun være oppe ved os og sove ved os.
Hvordan sover jeres?
Naia er nu 3 uger og 3 dage
her har vi en rigtig vågen lille dreng, han er meget nysgerrig, og vi skal kæmpe med at få ham til sove...
han sover meget forskelligt, nogle dage sover han meget, så er han oppe hver 3-4 time og er vågen i 1 time af gangen..
andre dage kan vi ikke få ham til at sove og så kan han være vågen i 6 timer i streg eller mere.. det er AAAALT for lidt søvn til ham, men han kan være umulig at få til at sove 
nogle nætter har vi først fået ham til at falde til ro kl 5 om morgenen
andre nætter skal jeg vække ham for at komme op og spise.. Så det er MEGET forskelligt her, vi ved aldrig hvordan dagen/natten bliver 
Anmeld