Søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
872 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Muhmi

Jeg søger en bordplade i limegrøm, mørkelilla eller gennemsigtig til en Tripp Trapp stol fra stokke... Vi fik nemlig vores højstol i går og man kan åbenbart ikke købe bordplade i babysam.... VIRKELIG underligt synes jeg... Men hvis der er nogle der ligger inde med sådan en så vil jeg gerne se billede og få en pris

OG hvis nogle ligger inde med den grønne og lilla pude til stolen så vil jeg også gerne se den og få en pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

dpb

Jeg har ikke lige en til salg, men ville lige smide et link playtray hvor du kan se forhandlerliste

Qnuz

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Muhmi skriver:

Jeg søger en bordplade i limegrøm eller gennemsigtig til en Tripp Trapp stol fra stokke... Vi fik nemlig vores højstol i går og man kan åbenbart ikke købe bordplade i babysam.... VIRKELIG underligt synes jeg... Men hvis der er nogle der ligger inde med sådan en så vil jeg gerne se billede og få en pris

Den er på "tilbud" her til 349 kroner (normalpris 399)

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12637

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Muhmi skriver:

Jeg søger en bordplade i limegrøm eller gennemsigtig til en Tripp Trapp stol fra stokke... Vi fik nemlig vores højstol i går og man kan åbenbart ikke købe bordplade i babysam.... VIRKELIG underligt synes jeg... Men hvis der er nogle der ligger inde med sådan en så vil jeg gerne se billede og få en pris

Det er heller ikke Stokke, der laver PlayTray´en - de har deres egen bordplade, der hedder Table Top, den sættes på bordet med sugekopper  den har vi og synes den er super!

Anmeld

21. oktober 2011

Muhmi

K&S skriver:

Det er heller ikke Stokke, der laver PlayTray´en - de har deres egen bordplade, der hedder Table Top, den sættes på bordet med sugekopper  den har vi og synes den er super!

Okay... Kan man så også få den i de farver man har fået stolen i? Det ville jo være dejligt at det passede sammen

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Muhmi skriver:

Okay... Kan man så også få den i de farver man har fået stolen i? Det ville jo være dejligt at det passede sammen

Nej, jeg tror kun de laver den i sort, hvid og gennemsigtig

Anmeld

21. oktober 2011

Muhmi

K&S skriver:

Nej, jeg tror kun de laver den i sort, hvid og gennemsigtig

Ahhh... Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.