Til Kalaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Marco2

Vi snakked ope ved Loggi om at du gerne ville finde en ny salon til at arbejde i, og gerne noget med negle. Og jeg foreslog min svigerindes. Har talt med svigerinden og hende der har salonen er helt vildt for at få dig. Du kan stort set selv vælge arbejdestid, dog er der lkket om mandagen. Men giv lyd hvis det har interesse, for så fik jeg visitkortet med inf, så du bare kan ringe og snakke med dem...

AG - nu med bibeskæftigelse indenfor jobformidling :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

ka li ja

hej marco
er her lige et kort smut og måtte da hellere lige få svaret dig når du nu simpelthen har været ude og forhører dig for mig hehe.
hvor var det var henne??
det lyder jo fedt det der med arb tiderne, men hvis jeg nu skal bruge herre lang tid på kørsel, så er det jo lige så trist som nu...
hvad hedder salonen oh hvor ligger den?
knuser fra karina som stadig skider og har det a helvede til!!!

og sviger mekanikken kommer om lidt...... åhhhh

Anmeld

2. marts 2008

Marco2

Det var i Harlev lige ved motorvejen...

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Det var i Harlev lige ved motorvejen...

HARLEV???
Jeg kender/kendte en Jesper fra Harlev. Revisor gut.
Kender du ham?
Ja ja, dumt spørgsmål, men det jo en lille verden, ik?
:)

Anmeld

2. marts 2008

Marco2

Kom ind i kampen McBack!! Jeg er sgu'tte fra Harlev... Jeg er bare ved at lege arb.formidling for Kalaha... Så kender ikke din revisor gut....... AG - stoppet ud med snot

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Kom ind i kampen McBack!! Jeg er sgu'tte fra Harlev... Jeg er bare ved at lege arb.formidling for Kalaha... Så kender ikke din revisor gut....... AG - stoppet ud med snot[/citat] What the devil do I know about you and Harlev? Not a thing. ;) Men det KU jo godt ske du kendte ham, altså når nu du nævnte Harlev. Kender du en der hedder Svend så? Eller Willy? Også derudefra Århus-egnen. (Mærkelige navne egentlig...)

Anmeld

2. marts 2008

Marco2

Min onkel hedder Svend. Han er fra Åbybro. Det er da garanteret ham du tænker på??
Men han er død nu.......

Mht Willy melder jeg sgu pas. Kender kun hvalen...

AG

Anmeld

2. marts 2008

Marco2

hey Bacon. Du er sgu da blevet farvet... eller er de din naturlige hårfarve der lige er kommet frem?? 8D :D

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

Allerede??
Har lige beamet den op.
Mille fra sidste sommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.