Skal jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger, jeg har tidligere har haft en ma, som starede med noget pletblødning.

Jeg blev gravid igen efter første mens og er nu 5+5. Idag er jeg så begyndt at pletbølde, skal jeg ringe til lægen, eller vil de bare sige jeg skal vente og se om jeg abotere selv?
Det selvfølgelig ikke sikkert der sker noget, men tror jo det værste efter sidst

Hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

livhemdrup

Anonym skriver:

Hej piger, jeg har tidligere har haft en ma, som starede med noget pletblødning.

Jeg blev gravid igen efter første mens og er nu 5+5. Idag er jeg så begyndt at pletbølde, skal jeg ringe til lægen, eller vil de bare sige jeg skal vente og se om jeg abotere selv?
Det selvfølgelig ikke sikkert der sker noget, men tror jo det værste efter sidst

Hvad ville i gøre? 

Jeg ville da helt bestemt ringe til lægen.  For at den lille spire stadig sidder der og ikke er ved at forsvinde. Ring til lægen.

Anmeld

21. oktober 2011

kirsti

Lægen kan jo desværre nok ikke gøre så meget hvis du er ved at abortere men du kan da ringe og få lidt ro hvis det ikke er det der sker

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg ville da helt bestemt ringe til lægen.  For at den lille spire stadig sidder der og ikke er ved at forsvinde. Ring til lægen.

Ja det vil jeg gøre. Tak skal du have! 

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre? 

Hvis du har smerter/murren vil jeg ringe og ellers hvis du er bekymret, så ring... 

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Lægen kan jo desværre nok ikke gøre så meget hvis du er ved at abortere men du kan da ringe og få lidt ro hvis det ikke er det der sker

Nej det jo det, men ja jeg kan jo prøve at høre hvad de siger. Tak!

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Hvis du har smerter/murren vil jeg ringe og ellers hvis du er bekymret, så ring... 

Det synes jeg lidt, men har været meget i tvivl fordi jeg har haft ondt i maven Tak for svar!

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Det synes jeg lidt, men har været meget i tvivl fordi jeg har haft ondt i maven Tak for svar!

Så synes jeg du skal ringe til lægen... 

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Så synes jeg du skal ringe til lægen... 

De tog det heldigvis meget seriøst. Jeg skal slappe af weekenden over og til en scanning på mandag på gyn. afd.  for det ikke er en gentagelse! 

Tak for svar! 

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Anonym skriver:

De tog det heldigvis meget seriøst. Jeg skal slappe af weekenden over og til en scanning på mandag på gyn. afd.  for det ikke er en gentagelse! 

Tak for svar! 

Dejligt at du skal til scanning på Mandag... Giver du ikke en update på Mandag? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.