Stakkels fødder og tæer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

<3

Vægten siger plus 5,5 kg og nu er det officielt! Der er vand i fødderne fra morgenstunden af! Pyyhhh

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Dietzel

Øv med vand i fødderne  Men din vægtstigning er da ikke det vilde..

Håber ikke at vandet forstsætter..

Anmeld

26. oktober 2011

<3

Nej det er heldigvis helt fin - ja denne gang Første gang tog jeg nooooget mere på

Og nej det fortsatte heldigvis ikke - så nu er det kun om aftenen igen jeg døjer lidt. Det gør jeg gerne for at få en bebs

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Vægten siger plus 5,5 kg og nu er det officielt! Der er vand i fødderne fra morgenstunden af! Pyyhhh

Kh Kirsten

hold da op det er flot! tror jeg er på +6-7 kg i uge 18 (jeg er 160 høj )

men vand i fødderne - øv bøv er det ikke svært når det er vintervejr udenfor? tænker om sommeren kan man tage klipklappere på men det er næsten ikke vejr til det nu

Anmeld

26. oktober 2011

<3

Giraffen skriver:

hold da op det er flot! tror jeg er på +6-7 kg i uge 18 (jeg er 160 høj )

men vand i fødderne - øv bøv er det ikke svært når det er vintervejr udenfor? tænker om sommeren kan man tage klipklappere på men det er næsten ikke vejr til det nu

HAHAHA du ramte lige sømmet der for jo det er svært at have vand i fødderne særligt når støvlerne skal af om aftenen. Men sådan er det vist bare... Det er der ikke noget at gøre ved

Kh Kirsten

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

mrs X skriver:

HAHAHA du ramte lige sømmet der for jo det er svært at have vand i fødderne særligt når støvlerne skal af om aftenen. Men sådan er det vist bare... Det er der ikke noget at gøre ved

Kh Kirsten

ellers er det måske noget med nogle skisokker og et par gummistøvler jeg synes selv jeg har tænkt smart med vinterstøvler har nemlig købt nogle langskaftede der både har lynlås og snører - så jeg kan lyne op og ned (og dermed selv tage af/på) men samtidig er der snører i så jeg kan udvide dem hvis behovet bliver derefter :p

jeg håbede nu det der vand kun skete om sommeren, men så blev jeg da lidt klogere

Anmeld

26. oktober 2011

<3

Giraffen skriver:

ellers er det måske noget med nogle skisokker og et par gummistøvler jeg synes selv jeg har tænkt smart med vinterstøvler har nemlig købt nogle langskaftede der både har lynlås og snører - så jeg kan lyne op og ned (og dermed selv tage af/på) men samtidig er der snører i så jeg kan udvide dem hvis behovet bliver derefter :p

jeg håbede nu det der vand kun skete om sommeren, men så blev jeg da lidt klogere

Ja det skulle man tro ikk? Nej vand sker pga at de store vener ikke kan arbejde helt så effektivt når der er 5 kilo på maven der trykker ned på dem Men det er vist værre om sommeren ja.

Har faktisk gummistøvler med fleecefutter i men mine vriste er så høje at det ikke kræver meget vand før de lukker helt af desværre. Så jeg er utrolig glad for mine uggs Måske når det bliver koldere kan jeg være heldig med gummistøvle/fleece kombinationen...

Kh Kirsten

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Ja det skulle man tro ikk? Nej vand sker pga at de store vener ikke kan arbejde helt så effektivt når der er 5 kilo på maven der trykker ned på dem Men det er vist værre om sommeren ja.

Har faktisk gummistøvler med fleecefutter i men mine vriste er så høje at det ikke kræver meget vand før de lukker helt af desværre. Så jeg er utrolig glad for mine uggs Måske når det bliver koldere kan jeg være heldig med gummistøvle/fleece kombinationen...

Kh Kirsten

arh ja UGGs! selvfølgelig, det er smart! ellers var der jo de der moon-boots i 90erne måske det ku være noget  

Anmeld

26. oktober 2011

<3

Giraffen skriver:

arh ja UGGs! selvfølgelig, det er smart! ellers var der jo de der moon-boots i 90erne måske det ku være noget  

Orv ja! De var også rare Lige til elefantfødder

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Orv ja! De var også rare Lige til elefantfødder

præcis og vidst også uden både lynlås og anden form for besværlig forhindring hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.