Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wow, det var da godt nok vildt! Jeg kan godt forstå, du synes, det næsten gik for hurtigt!
Rigtig synd med blødningen, men du fik trods alt din hjemmefødsel.
Stort tillykke med prinsessen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Hej tøser :-)Kort opdate fra mig :-)Var så øv over tanken om igangsættese at min mor ville forkæle mig lidt. Så igår kl 13 havde hun bestilt helkropsmassage til mig i en time.Under massagen havde jeg 4 hårde plukveer. Kl 15 hentede jeg min datter sammen med min mor og her meldte sig nogle rigtige veer.Kl 16 ringede jeg til jordmoderen og hun kom kl 16.30.Her var jeg 5 cm åben. Kl 17.10 fik jeg presseveer og kl 17.17 kom Vigga til verden :-)Så det gik meget stærkt... Måske lidt for hurtigt :-).. Ku næsten ik følge med. Desværre ville min blødning ikke stoppe så jeg kom med blå blink til Hvidovre og blev opr kl 20.30.Øv øv men vi regner med at komme hjem om et par timer :-)Billeder kommer når jeh kommer hjem på com :-)Go dag alle i skønne tøser :-)
Hej tøser :-)Kort opdate fra mig :-)Var så øv over tanken om igangsættese at min mor ville forkæle mig lidt. Så igår kl 13 havde hun bestilt helkropsmassage til mig i en time.Under massagen havde jeg 4 hårde plukveer. Kl 15 hentede jeg min datter sammen med min mor og her meldte sig nogle rigtige veer.Kl 16 ringede jeg til jordmoderen og hun kom kl 16.30.Her var jeg 5 cm åben. Kl 17.10 fik jeg presseveer og kl 17.17 kom Vigga til verden :-)Så det gik meget stærkt... Måske lidt for hurtigt :-).. Ku næsten ik følge med. Desværre ville min blødning ikke stoppe så jeg kom med blå blink til Hvidovre og blev opr kl 20.30.Øv øv men vi regner med at komme hjem om et par timer :-)Billeder kommer når jeh kommer hjem på com :-)Go dag alle i skønne tøser :-)
Haha - kan man lige få navn og nummer på den massør?
Stort tillykke med at få opfyldt dit ønske om hjemmefødsel.
Må jeg så spørge - måtte de lukke op til livmoderen for at klare blødningen, eller hvordan foregik det?
Moms
Hold da op det gik stærkt - STORT tillykke med hende
Tillykke og fantastisk navn - glæder mig til at se billeder af vidunderet!!!!
Weeeeeeeeh søde..... det er jo SÅ skønt, at du nåede din hjemmefødsel!!! Lilla Vigga ser helt vilt skøn ud....!! Glæder mig til at se den lille skønhed LIVE
Stort tillykke med hende
Hvor var det dejligt at du lige nåede at få hjemmefødslen alligevel.
Håber du snart kommer ovenpå igen, så du kan komme hjem fra hospitalet. God bedring til dig
først stort tillykke med jeres lille datter
og tillykke du fik lov at føde hjemme når du ønskede det
Sikke en lynfødsel! men stort tillykke og sikke et fint navn i har valgt
Super dejligt at du alligevel nåede at føde hjemme - bare ærgeligt at i alligevel måtte på sygehuset
Stort tillykke
Det er bare SÅ fedt. Stort tillykke får du også lige her!
Måske man skulle afprøve sådan en omgang massage, hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128