Voksi - sommer eller vinterdyne - det er et mysterium!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Giraffen

Hej piger

Ja nu har jeg jo købt en barnevogn hvor der fulgte en voksi med

Men jeg kan simpelthen ikke afgøre om det er med sommer eller vinterdyne i - umiddelbart tror jeg det er sommerdyne men det gir bare ingen mening for mener slet ikke man kan købe org voksi med sommerdyne, men at den skal tilkøbes

jeg har lige lagt nogle billeder ind så I måske kan hjælpe med at opklare mysteriet - jeg har prøvet at afspejle tykkelsen og så et billede af indmaden der mærkes lidt som tæt uld

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

morethanperfect

Giraffen skriver:

Hej piger

Ja nu har jeg jo købt en barnevogn hvor der fulgte en voksi med

Men jeg kan simpelthen ikke afgøre om det er med sommer eller vinterdyne i - umiddelbart tror jeg det er sommerdyne men det gir bare ingen mening for mener slet ikke man kan købe org voksi med sommerdyne, men at den skal tilkøbes

jeg har lige lagt nogle billeder ind så I måske kan hjælpe med at opklare mysteriet - jeg har prøvet at afspejle tykkelsen og så et billede af indmaden der mærkes lidt som tæt uld

Jeg vil skyde på det er sommerdyne .. Det ligner nemlig vores sommerdyne til SleeBeen

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

morethanperfect skriver:

Jeg vil skyde på det er sommerdyne .. Det ligner nemlig vores sommerdyne til SleeBeen

ok men så er det bare så skørt at en er købt i babysam hvor jeg kun troede man ku købe den med vinterdyne, men det er helt perfekt for så kan den måske bruges henover sommeren

Anmeld

20. oktober 2011

morethanperfect

Giraffen skriver:

ok men så er det bare så skørt at en er købt i babysam hvor jeg kun troede man ku købe den med vinterdyne, men det er helt perfekt for så kan den måske bruges henover sommeren

Ja .. Det lyder også lidt mærkeligt .. Men vinterdynerne der plejer at være i , plejer at være sådan noget dun - noget .. Rigtigt tykt ..

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

morethanperfect skriver:

Ja .. Det lyder også lidt mærkeligt .. Men vinterdynerne der plejer at være i , plejer at være sådan noget dun - noget .. Rigtigt tykt ..

ok også når det er voksi'en? den virker bare ås uld-agtig, men det er helt rigtigt den er max 5 mm tyk den dyne

Anmeld

20. oktober 2011

morethanperfect

Giraffen skriver:

ok også når det er voksi'en? den virker bare ås uld-agtig, men det er helt rigtigt den er max 5 mm tyk den dyne

Ja .. Det er en sommerdyne

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

morethanperfect skriver:

Ja .. Det er en sommerdyne

godt så så kan den jo bruges fra foråret og så kan vi nå at skaffe vinterdelen inden næste vinter

Anmeld

20. oktober 2011

trisse

Hej Det er helt sikkert en sommerdyne..Kh Kathrine

Anmeld

20. oktober 2011

morethanperfect

Giraffen skriver:

godt så så kan den jo bruges fra foråret og så kan vi nå at skaffe vinterdelen inden næste vinter

Jep

Smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.