Hvornår holdt i op med at bruge lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

lycly

Mette&Alexander skriver:

Min datter er også ved at være 3 md(på søndag) Vi bruger også stadig liften, men regner med at hun inden længe kommer i slee bee posen. Det var det jeg gjore med min søn dengang, da han voksede ud at liften kom han i posen den fungere jo som en slags sovepose også kan man bære dem i den, så du kan bære hende op i lejligheden ligesom hvis hun lå i liften. Og så er den dejligt varm så de behøver ikke så meget tøj på måske bare en trøje, lille hue og små vanter... Jeg syntes den genial....  

Ja, jeg kan også så småt læse mig frem til, at det nok må blive løsningen. Meget rart at høre lidt positivt om det, for har aldrig prøvet de der voksi/drømme poser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Alexander&Lærke

LunaLykke skriver:

Ja, jeg kan også så småt læse mig frem til, at det nok må blive løsningen. Meget rart at høre lidt positivt om det, for har aldrig prøvet de der voksi/drømme poser

De er super, men kig efter tilbud, det er ofte på bud i bilka/føtex til ca 499,- hvis det ikke behøver at være den orginale voksi, ellers jeg har også set den på bud til 1500 i føtex med plade...

Anmeld

20. oktober 2011

nathja

begge mine unger var ca. 3 måneder da vi opgav liften herhjemme og puttede dem i voksi pose, er nemt at have med at gøre og de kan bruges til barnet ikke længere kan ligge i barnevognen.. bliver det samme med den vi venter nu..

Anmeld

20. oktober 2011

Jeia

Mine har begge været ca 2 1/2 måned, da vi skiftede fra lift til voksi. Vi boede på 4. uden elevator, da min søn var lille, så havde slet ikke kunnet undværet voksi'en, han sov bare uforstyret videre i den. Nu bor vi i lejlighed med elevator, så tager bare vognen med op, det er ren luksus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.