Mariae ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

bette

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Muffinmus

bette skriver:

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tak, prøvede at gemme maven da jeg mødte dig i bilka

Anmeld

25. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Tillykke med det.

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

Joan ( Smallie ) skriver:

Tillykke med det.

tak, da Sonja så Victorias trøje fløj hun op og stormede hen og gav mig den største krammer, blev næsten heltoverrumplet, men dejlig reaktion fra ens dagpleje

Anmeld

25. oktober 2011

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

tak, da Sonja så Victorias trøje fløj hun op og stormede hen og gav mig den største krammer, blev næsten heltoverrumplet, men dejlig reaktion fra ens dagpleje

Jah hun er sku dejlig. Bliver alligevel trist når de skal fra hende.

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

Joan ( Smallie ) skriver:

Jah hun er sku dejlig. Bliver alligevel trist når de skal fra hende.

Det gør jeg sørme også......

Og kan slet ikke forestille mig den nye baby ikke skal derhen, men til den tid er hun jo 62,5 år og så er detikke sikkert hun gør det mere eller er i hvert fald tæt på at stoppe.

Kan bare ikke lige finde nogen anden dp i byen jeg vile blive bare halvt så glad for, ingen af de 2 gæste dp hun har haft er lige så gode i mine øjne...øv.

Anmeld

25. oktober 2011

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

Det gør jeg sørme også......

Og kan slet ikke forestille mig den nye baby ikke skal derhen, men til den tid er hun jo 62,5 år og så er detikke sikkert hun gør det mere eller er i hvert fald tæt på at stoppe.

Kan bare ikke lige finde nogen anden dp i byen jeg vile blive bare halvt så glad for, ingen af de 2 gæste dp hun har haft er lige så gode i mine øjne...øv.

Jeg tror altså slet ikke hun er færdig med at passe børn endnu. Jeg tror hun bliver ved så længe hun kan og hende og Niels Jørgen hjælpes jo godt ad me ddet så mon ikke også den lille ny kan komme der

Jeg har Anne mette som jeg også er meget glad ved og det er Anne også men syntes sonja er bedre.

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

jamen William havde Carina som gæste dp og hhun er også supersød, så hun vil klart være mit alternativ hvis sonja går på pension.....

Og hun må ikke engang sige noget om det hvis hun gør, så det bliver lidt svært at få af vide hvis det er.

Er ved at finde gave til hende og niels jørgen, aner bare ikke lige hvad det skal være,men noget personligt i hvert fald.

Anmeld

25. oktober 2011

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

jamen William havde Carina som gæste dp og hhun er også supersød, så hun vil klart være mit alternativ hvis sonja går på pension.....

Og hun må ikke engang sige noget om det hvis hun gør, så det bliver lidt svært at få af vide hvis det er.

Er ved at finde gave til hende og niels jørgen, aner bare ikke lige hvad det skal være,men noget personligt i hvert fald.

Ja jeg skal også have købt noget rigtig godt til dem til jul. Eller lavet. Vi kunne måske få taget et godt billede af tøserne de kunne få?

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

havde overvejet foto på lærred af alle hendes børn de få år hun har været dp, men det blev jo for mange:-)

Så ja, måske af tøserne sammen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.