Jeg hader bare de små bæster..

Oliver havde en legekammerat med hjemme i torsdags, der skulle spise her.
Oliver vaar syg så han havde ikke lyst til noget mad, så Tristan og jeg sad i køkkenet og spiste og snakkede, da knægten lige pludselig siger:
Hov den her faldt ned fra mit hår... Jeg kunne godt se et lille bitte dyr på bordet, så jeg gik hen og tog den op og kiggede nærmere.. VAAADDDRR det var en lus!!!!

Tristan var helt stolt over at den var faldet ned fra hans hår og jeg havde bare travlt med at få sengetøjet af Olivers dyne og pude for jeg havde set at Tristan havde været oppe i Olivers seng tidligere..
Jeg kiggede Oliver igennem, men der var ikke nogen og der er stadig ingen (gudskelov).
Jeg kiggede også Tristans hår igennem og der fandt jeg både lus og æg, så jeg ringede til hans far med det samme så han kunne hente ham..
Jeg kløede i hårbunden som en gal om aftenen så jeg puttede balsam i og så fik jeg ellers turen selv, men pyha jeg havde heller ingen.. Jeg kunne ikke sove om natten og jeg tror at klokken var omkring 02 da jeg kom i tanke om at Tristan havde lagt med hovedet på et af vores tæpper i stuen, så mig op af sengen, ha fat i tæppet, i en pose og i fryseren med det.. og der ligger det forresten endnu, ggg
Ja lige nu så klør det igen, bare ved at sidde og skrive det her, gg
Knus Annette og Oliver der 7-9-13 er sluppet for lusene indtil nu..
Anmeld