Endnu en om flyverdragter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

TineA

HJÆÆÆÆÆÆÆLP! Det er jo en freaking jungle!! Kan nogle fortælle mig om denne: http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=270&products_id=8454 ELLER - anbefale en anden?? hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

TineA

Kan ikke lave lave linket blåt - håber stadig I kan hjælpe?

Anmeld

20. oktober 2011

dpb

Kender ikke lige dette års model som der linkes til men vi har haft flere mikk-line dragter til drengene... og været ganske godt tilfredse dem vi har haft har overlevet to børn med flittigt brug.... men den ene fik en flænge sidst den var i brug ellers havde den nok også holdt til nr.3...

Minder mig forresten om at jeg bør få lavet salgsannonce på den i str 80 som kun er brugt til mindstemanden... hmm, må vente til der kan uploades billeder tror jeg...

Anyways, tror det er meget individuelt men vi har været glade for det mærke da den ikke er så tyk og drengene derfor let har kunnet bevæge sig og tumle rundt... alligevel har den holdt dem fint varme og tørre

Qnuz

Anmeld

20. oktober 2011

TineA

dpb skriver:

Kender ikke lige dette års model som der linkes til men vi har haft flere mikk-line dragter til drengene... og været ganske godt tilfredse dem vi har haft har overlevet to børn med flittigt brug.... men den ene fik en flænge sidst den var i brug ellers havde den nok også holdt til nr.3...

Minder mig forresten om at jeg bør få lavet salgsannonce på den i str 80 som kun er brugt til mindstemanden... hmm, må vente til der kan uploades billeder tror jeg...

Anyways, tror det er meget individuelt men vi har været glade for det mærke da den ikke er så tyk og drengene derfor let har kunnet bevæge sig og tumle rundt... alligevel har den holdt dem fint varme og tørre

Qnuz

Super - tusinde tak for svar. Det er selvfølgelig svært at vurdere på et billede, men synes db ser meget tynd ud, nemlig

Anmeld

20. oktober 2011

TineA

Ikke andre med flyverdragtserfaring?

Anmeld

20. oktober 2011

TineA

Wauw.. På side 7 kunne jeg finde min tråd er vi virkelig kun to herinde med børn der skal have/ har en flyverdragt eller ... ? :O

Anmeld

20. oktober 2011

Janni.

Kender desværre ikke det mærke, men opper lige for dig  

Håber der er nogen der ude der kan give dig lidt flere svar. 

Anmeld

20. oktober 2011

TineA

Janni. skriver:

Kender desværre ikke det mærke, men opper lige for dig  

Håber der er nogen der ude der kan give dig lidt flere svar. 

Af hjertet 1000 tak

Anmeld

20. oktober 2011

TineA

En eller anden (Jer med magten) - luk denne tråd. Jeg må åbenbart søge hjælp et andet sted!

Anmeld

20. oktober 2011

Pigent

W.. skriver:

HJÆÆÆÆÆÆÆLP! Det er jo en freaking jungle!! Kan nogle fortælle mig om denne: http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=270&products_id=8454 ELLER - anbefale en anden?? hjælp

Mikkel-line er godt  

Kender også HM og Bilka og det er også nogle gode flyverdragter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.