Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MinBabyOscar <3 skriver: så fik jeg endelig tid til at ligge billeder ind, her er hvad jeg har af lange bukser og lange trøjer , resten af posen var shorts og t-shirts skriv hvis du også vil se billeder af det
så fik jeg endelig tid til at ligge billeder ind, her er hvad jeg har af lange bukser og lange trøjer , resten af posen var shorts og t-shirts skriv hvis du også vil se billeder af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benjamins'mor skriver: Hej søde. Hvis TS ikke er intra, er jeg da intra i de 2 par brune bukser.
Hej søde. Hvis TS ikke er intra, er jeg da intra i de 2 par brune bukser.
okay søde
Uh de ser fine ud, hvad skal du have for det hele?
De ser fine ud, hvad skal du have for det på billederne?
ibsilon skriver: De ser fine ud, hvad skal du have for det på billederne?
hej tænker omkring 200 pp for det hele ?
MinBabyOscar <3 skriver: hej tænker omkring 200 pp for det hele ?
Er interesseret i det hele, men uden den brune/beige bluse i billede 1 og skjorten i billede 2..
Jeg har et par jakker 1 fra mini a ture( sommeranorak) og 1 fra mio my mio str 6( dejlig vinteranorak) str 128. 300 kr pr stk. Trine
Okay, skal vi så sige 250 inkl porto ? mener det koster 80 kr at sende
MinBabyOscar <3 skriver: Okay, skal vi så sige 250 inkl porto ? mener det koster 80 kr at sende
Hej igen og sorry det sene svar, vi døjer med feber og hosten i flokken, men super er interesseret, men hvad siger du til 230 inkl fragten ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128