Madbudget, afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Madbudget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.686 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Rasmine

Vi snakker en del om, herhjemme, om vi bruger for mange penge på madbudgettet.

(Skal lige siges at fra den konto køber jeg også tøj til ungerne, og hvad man ellers falder over, så det er måske lidt svært for MIG at sætte tal på hvor meget vi bruger)

Men hvad bruger I andre sårn ca.?

Det budget jeg mener er: Mad, bleer, rengøringsmidler osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Marco2

Aner det ikke. Spurgte lige gemalen og han vidste det sgu heller ikke. Vi kører bare kortet igennem 8D

Anmeld

2. marts 2008

Tynen

Er det om måneden eller ugen, du mener?

Trine - Som også bare giver den fuld gas med kortet for tit

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

Om måneden ski da, der er forhåbentlig ikke nogen som bruger 5000 kr. og derover om ugen???

Marco2, du er i øvrigt rigtig lækker. :D

Anmeld

3. marts 2008

Villa

Tror ski godt at jeg kan finde frem til et svar. Min mand står for økonomi'en herhjemme, men det er mig der handler ind. Og hver gang jeg skal ud og handle siger han at jeg har 500 kr. til mad og ble'er til denne måned. Han må da være syg i roen, for det kan altså bare ikke lade sig gøre med 2 ble børn :) Jeg vil skyde på at vi bruger omkring 3000 kr. pr. mdr. Jeg har faktisk et regnskab over vores månedlige forbrug, som jeg startede med da jeg fik den store som er fra februar 2004. Men orker ikke at kigge på det lige nu :$

Anmeld

3. marts 2008

sttina

Tror vi bruger 4-5000 kr.. Holder ikke helt regnskab (til stor irreteretation for manden >() Men køber jo bare det jeg synes vi mangler og nogen gange lidt til :$
Og så er jeg jo på ww og fuck det kan gode løbe lidt op med alt det sunde mad, men smager jo ganske godt og så hjælper det på sidebenene.. Så det er både mig bankkontoen der bliver mindre :P

Anmeld

3. marts 2008

Louise mortil4

Vi har 1800 kr om ugen, det er til hundemad til 2 hunde, mad, mme, grød, alt til husholningen, film og slik (hvis vi lige skal hygge lidt) og alt det andet der nu er. Køber også det meste af ungernes tøj for de penge, så helt reelt bruger vi ikke 1800 på mad og husholning vi bruger nok ca 1000 om ugen nu hvor manden er holdt op med at ryge 8D

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Kun til mad, bleer og div. "badeværelses stuff" ca 4000 kr om måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.