Badebleer til pige bortgives!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
727 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

>>Carina<<

Lyserøde badebleer 10 stk fra huggies str Large (står også 32+lb)Bortgives. Kun porto skal betales :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Ems30

Jeg kunne måske godt være interesseret, men kan ikke helt gennemskue størrelsen? Hvilken alder passer de til ville du mene?

Anmeld

21. oktober 2011

>>Carina<<

Ems30 skriver:

Jeg kunne måske godt være interesseret, men kan ikke helt gennemskue størrelsen? Hvilken alder passer de til ville du mene?

Hmm det ved jeg faktisk ik. Min søn er bruger str Medium og han er tæt på at blive 2 og han har brugt dem længe. Så måske 2,5 år!? Tænker om det måske er den sidste str inden de blir blefri

Anmeld

22. oktober 2011

Ems30

Carina1984 skriver:

Hmm det ved jeg faktisk ik. Min søn er bruger str Medium og han er tæt på at blive 2 og han har brugt dem længe. Så måske 2,5 år!? Tænker om det måske er den sidste str inden de blir blefri

Åh, ja så er det nok lidt for langt ud i fremtiden. Min lille pige kommer først til verden til februar næste år Det kan være at en anden hellere vil have dem i mellemtiden. Det er sødt af dig at give dem ud. Pøj pøj med det 

Anmeld

1. november 2011

Malli

hvad lyder porto på 

Anmeld

2. november 2011

Mor til matilde og gustav

er du kommet af med dem ellers ville jeg nok ha interresse, men det kommer an på hvad portoen er?

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

jeg er også meget interesseret hvis de andre springer fra! Vi skal nemlig rejse til foråret så det passer jo perfekt i størrelsen til vores troldepige (2 år til feb)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.