jeg er blevet mor :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Highlander skriver:

Så blev jeg mor onsdag morgen kl.7.42 til den smukkeste lille datter Annabella. Hun var 3150 gram og 50 cm. Desværre endte det med akut kejsersnit men både mor, far og baby har det godt efter omstændighederne :-D

STORT tillykke søde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Nessie

Stort tillykke til jer

Og skønt navn den lille har fået

Anmeld

22. oktober 2011

Highlander

TUSIND tak for alle jeres søde hilsner, de varmer HELT VILDT

Vi er lige kommet hjem fra sygehuset idag, og hvor var det skønt! jeg var lidt nervøs for at komme hjem pga amningen, men indtil videre går det rigtig godt  Hun er den skønneste lille pige og jeg er allerede ovevældet over alle de følelser man kan have for et andet menneske

Det var en håd omgang med kejsersnit, men det gik jo godt. Vandet gik kl.2.40 og kl.7.42 blev hun født, så det hele har kun taget 5 timer

Her kommer også lige et billede af vores lille Annabella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2011

Highlander

Frøken J. skriver:

STORT tillykke!!! Hvor er det skønt! Og elsker navnet. Det var det navn jeg ville have haft, men Lars var ikke med på den, så kan kun sige GOD stil!

Ja vi er også vilde med det, og hun ligner ikke andet end en Annabella nu  Hvor synd han ikke ville give sig, men Rose er nu også et skønt navn

Anmeld

22. oktober 2011

birthee

Tillykke!!! Sikke en fin lille størrelse - dejligt at høre I alle har det godt efter omstændighederne!!!

Anmeld

22. oktober 2011

Highlander

M (: skriver:

Stort tillykke med den lille ny - glæder mig til FB og billeder.. Det er SÅ hyggeligt at følge jer andre indtil det bliver ens egen tur (:

mange tak, og ja det synes jeg også det var. Du skal virkelig glæde dig til det bliver din tur

Anmeld

22. oktober 2011

Highlander

Tina&Martin skriver:

BILLEDE Trylle.... I must see!!!

Og endnu engang tillykke med bebser!!!
glæder mig til at læse FB og se hende.

Tusind tak   så kom mini trylle endelig til verden, nu er der også billede af hende

Anmeld

22. oktober 2011

Highlander

PiaRW skriver:

Det er så stort smukke :-D

Tillykke endnu en gang  glæder mig til et billede af den lille skat.

Vi snakkes

Mange tak søde  Glæder mig til du også får Valdemar til verden, så skal vi ud og trille barnevogn  

Anmeld

22. oktober 2011

lycly

Tillykke med prinsessen !  

Anmeld

22. oktober 2011

2babygirls

Highlander skriver:

Tusind tak   så kom mini trylle endelig til verden, nu er der også billede af hende

Og en lækker en af slagsen!
Uhh jeg glæder mig til at besøge jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.