hjælp! ville i kontakte fødegangen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Josephinesmor

jeg kan dårligt nok gå, får sådan nogle kraftige jag og trykken o underlivet.. har igennem de sidste to døgn haft rigtig mange plukveer.. hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Kofoed.

Jeg ville bestemt eller i det mindste lægevagten, men tror nu FG er bedst i denne situation

Anmeld

20. oktober 2011

Josephinesmor

Kofoed. skriver:

Jeg ville bestemt eller i det mindste lægevagten, men tror nu FG er bedst i denne situation

vil bare heller ikke virke som en pylret en... kæresten kommer hjem om en halv times tid og sagde til ham måske sku vi ringe til FG men ville lige se tiden an...

Anmeld

20. oktober 2011

4kløver

Jeg ville ringe.. og få snakket med en jm.

Anmeld

20. oktober 2011

Kofoed.

Josephinesmor skriver:

vil bare heller ikke virke som en pylret en... kæresten kommer hjem om en halv times tid og sagde til ham måske sku vi ringe til FG men ville lige se tiden an...

Men stærke smerter i underlivet er heller ikke til at spøge med, tænk nu, at der er noget i vejen, så heller ringe en gang for meget, sådan havde jeg det i hvert fald. Så få det heller undersøgt, så det er sikkert, at alt er godt.

Anmeld

20. oktober 2011

Josephinesmor

okay jeg ringer når manden kommer hjem her om ik så længe..

Anmeld

20. oktober 2011

Josephinesmor

har præcis 1 måned til termin idag..

Anmeld

20. oktober 2011

Henriette Aaby

Josephinesmor skriver:

jeg kan dårligt nok gå, får sådan nogle kraftige jag og trykken o underlivet.. har igennem de sidste to døgn haft rigtig mange plukveer.. hvad ville i gøre?

Jeg vil ringe, og jeg er sikker på at de vil (på fødegangen) sige at det er det de er der for Ring og bliv tryg!

Anmeld

20. oktober 2011

morethanperfect

Ring til FG ! 

Anmeld

20. oktober 2011

Anette&Sophia

Josephinesmor skriver:

DU VIL ALDRIG BLIVE TAGET SOM EN PYLLERRØV PÅ FG!
de er der for at hjælpe, og de siger selv; hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt.

fx. så ringede jeg derind engang fordi jeg ikke havde mærket lillepigen i et døgn, ( hvilket jeg selv synes er hysterisk, men det er trods alt vores små guldklumper der er tale om ) - der sagde jeg også til den jm der tog telefonen, at jeg var bange for at virke hysterisk, og der sagde hun at man ikke kan være hysterisk når det gælder ens små pus, specielt ikke når der er tale om liv.

Desuden så har du nok ondt pga de ting du beskriver, hvilket ikke er behageligt, og hvis de mener at der er noget, så vil de se dig til et tjek, eller vil de lade dig se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.