Smertestillende?? Ipren -Panodil/pamol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Dinsen

Hejsa... 

Lider jo dsv. af epilepsi og har haft et anfald i dag, hvor jeg fald og hammerede knolden ned i klinkegulvet... av av!! 

Har self. en slem hovedepine nu... snakkede med lægen tidligere i dag omk. smertestillende og måtte gerne tage en så det ku hjælpe bare en smugle... 

Men nu står jeg i problemet... Pamol og panodil tager lidt af virkningen på min epilepsi medicin... så normelt er det ipren som jeg må tage... Men nu har jeg li læst her på siden at ipren må man ikke tage... 

Men i bund og grund er det vil "bedst" at tage panodil?? det er jo ikke sikker at det kommer til at have indvirkning på medicinen, men der er bare en fare for det... 

Hva tror i?? (lægen har jo lukket for i dag, så kan ikke få hjælp der)

go dag til jer.. 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Mor til Mike

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Lider jo dsv. af epilepsi og har haft et anfald i dag, hvor jeg fald og hammerede knolden ned i klinkegulvet... av av!! 

Har self. en slem hovedepine nu... snakkede med lægen tidligere i dag omk. smertestillende og måtte gerne tage en så det ku hjælpe bare en smugle... 

Men nu står jeg i problemet... Pamol og panodil tager lidt af virkningen på min epilepsi medicin... så normelt er det ipren som jeg må tage... Men nu har jeg li læst her på siden at ipren må man ikke tage... 

Men i bund og grund er det vil "bedst" at tage panodil?? det er jo ikke sikker at det kommer til at have indvirkning på medicinen, men der er bare en fare for det... 

go dag til jer.. 

Knus

Du må tage de 3 p'er. Så det vil være bedst at tage en panodil, eller prøve at sove smerten væk.. 

Anmeld

20. oktober 2011

banditten2011

Dinsen skriver:

Hejsa... 

go dag til jer.. 

Knus

jeg fik lov til at tage ipren da jeg havde meget voldsom tandpine fordi jeg først kunne komme til tandlægen dagen efter..

Anmeld

20. oktober 2011

Muhmi

Jeg ville bide smerten i mig... Hellere at du har lidt ondt end at det går ud over baby, eller at virkningen på din medicin forsvinder...

Det går jo over efter du har sovet, altså hovedpinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.