Dpd. Pakkepost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Frk.Nissen

Hold da k*** hvor er jeg tosse på dem!

Min pakke kom i tirsdag, og fordi jeg ikke var hjemme, skulle jeg have en ny tid. Fair nok. Snakkede så med en derfra. Fortalte ham så, at jeg var hjemme kl 13 onsdag. Han sprugte, om det ikke kunne blive en anden dag, fordi de kørte ud fra 8-16. Siger så til ham, at jeg har fri torsdag.

Jeg har ikke fået min pakke ENDNU! Har lige snakket med en derfra, som siger, at han ikke er færdig endnu! Så hun mente at den skulle komme idag. MEN HVORNÅR!?

Kunne ham som jeg snakkede med i tirsdag ikke, sige: Ved du hvad. Han er ca kl det, ved din by. Eller er det for svært!

Hold da k***. Har siddet hjemme hele dagen, fordi jeg skulle vente på min pakke.

Lorte dag. Skulle ellers hjem til min mormor, og hygge med hende, men det blev jo så ikke til noget, fordi jeg skal bruge min dag på at vente!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

De kan virkeligt være trælse de der pakkepost firmaer!
Post DK ringer aldrig på døren hjemme hos os, for at aflevere en pakke, de ligger bare en seddel i postkassen og så kan vi selv hente den på posthuset, og de gør det HVER GANG! Er ret træt af det for jeg er hjemme hele dagen og ved de ikke ringer på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.