Emmaljunga, Uniq stel erfaring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

bullerbassen

Vi havde stellet men fik det byttet efter en uge til alm. Den kørte ikke ret godt og træk hele tiden til den ene side . Da vi afleverede den fortalte de i babysam at de havde mange reklamationer på dem . Men om det er blevet bedre ved jeg ikke .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Vi ELSKER den - og den har snart været brugt 1 år.. Den er fantastisk og kan ingen minuser sætte ved den

Anmeld

21. oktober 2011

luna-w

Altså vi har købt samme barnevogn til vores pige , har kun hørt en masse godt, både om barnevognen og stel =)
Så vi har købt den og glæder mig helt vildt til at bruge den =)

Anmeld

21. oktober 2011

MIWULA

Qoco skriver:

i har heller ikke haft den så længe... men det kommer nok an på hordan man behandler den, hvor man lægger vægt og sådan.

Ja det er det nok.

Anmeld

24. oktober 2011

132319

Jeg havde den og endte med at sælge den efter 4 måneder.

Syntes at den var tung og elendig at køre med, den er ekstremt dårlig affjedret.

Heldigvis havde jeg fået -20% da jeg købte den, så jeg tabte heldigvis kun 1000 kr ved at sælge den.

Anmeld

24. oktober 2011

annec

Qoco skriver:

Jeg overvejer at købe en Emmaljunga, big  star supreme uniq men vil høre hvad i har af erfaring? gerne hvilke minusser i er stødt på, så kan jeg forholde mig til om det er ting jeg kan leve med.

Jeg er rigtig glad for vores, men hvis jeg skulle finde noget dårligt, så er det at stellet knirker lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.