Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
GønskE skriver: godt nok nu har jeg godt nok ikke meget stående på min profil, fordi jeg ikke vil lægge billeder ud af mig selv eller andre relevante oplysninger, før jeg er gravid og familien ved det og så også fordi, jeg kender nogen herinde fra år tilbage, som ikke skal vide noget men skriv endelig, hvis der er nogen der vil vide mere - fra mig bag skærmen
godt nok nu har jeg godt nok ikke meget stående på min profil, fordi jeg ikke vil lægge billeder ud af mig selv eller andre relevante oplysninger, før jeg er gravid og familien ved det
og så også fordi, jeg kender nogen herinde fra år tilbage, som ikke skal vide noget
men skriv endelig, hvis der er nogen der vil vide mere - fra mig bag skærmen
Det forstår jeg også godt
det kunne godt ske at du lige pludselig fik en besked fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kunne da være super hygge, hvis jeg altså ikke er for ung ! :p ..
Men ellers hedder min msn. Elitawitt@hotmail.com .
lulini skriver: Det forstår jeg også godt det kunne godt ske at du lige pludselig fik en besked fra mig
kom frisk, alle sammen er 20 - og vi prøver lykken med pb for første gang
Witt skriver: Kunne da være super hygge, hvis jeg altså ikke er for ung ! :p .. Men ellers hedder min msn. Elitawitt@hotmail.com .
For ung - hvad er det?
hvis du smider mig en PB med mail vil jeg da også gerne tilføje dig
Kunne være rart med flere at skrive med...
lulini skriver: For ung - hvad er det?
lulini skriver: så skulle du være tilføjet
så skulle du være tilføjet
Okay
så er i alle tilføjet
Mangler jeg nogen?
- Ellers så tilføj mig, enten på msn eller facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003059905578&sk=wall
mrhnsn17@hotmail.com
Du må også gerne tilføje mig Jeg kan se du også kommer fra Vestsjælland - her er en holbækker
knn78 snabela live.dk
Det er ikke hver dag jeg er på, men jeg er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128