Så spændt og nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Madam Blå

Nu må jeg lette mit hjerte.. Jeg er i dag 37+0, og venter bare på at klokken bliver 14.30. Der har jeg en aftale på svangreambulatoriet, hvor jeg får en dato for min igangsættelse. Er SÅ spændt og nervøs for hvornår det bliver. Jeg orker virkelig ikke at døje med de smerter i bækkenet længere..
De to læger, jeg indtil videre har talt med, vil gerne sætte mig i gang snart. Altså muligvis i morgen. Og det vil jeg så gerne. Men åbenbart skal sådan en sag diskuteres blandt alle lægerne på deres eftermiddagskonference. Og de skal nå til enighed. Frygter at jeg skal gå indtil den 27. Ved godt, at der kun er en uge. Men når man er så langt nede, som jeg efterhånden er - så er en uge meeeeget lang tid! Så kryds fingre for, at forholdene er modne, så man kan begynde at sætte fødslen lige så stille i gang

Åh jeg er nervøs!

Håber i får en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Nu må jeg lette mit hjerte.. Jeg er i dag 37+0, og venter bare på at klokken bliver 14.30. Der har jeg en aftale på svangreambulatoriet, hvor jeg får en dato for min igangsættelse. Er SÅ spændt og nervøs for hvornår det bliver. Jeg orker virkelig ikke at døje med de smerter i bækkenet længere..
De to læger, jeg indtil videre har talt med, vil gerne sætte mig i gang snart. Altså muligvis i morgen. Og det vil jeg så gerne. Men åbenbart skal sådan en sag diskuteres blandt alle lægerne på deres eftermiddagskonference. Og de skal nå til enighed. Frygter at jeg skal gå indtil den 27. Ved godt, at der kun er en uge. Men når man er så langt nede, som jeg efterhånden er - så er en uge meeeeget lang tid! Så kryds fingre for, at forholdene er modne, så man kan begynde at sætte fødslen lige så stille i gang

Åh jeg er nervøs!

Håber i får en god dag

for det blir så hurtigt som muligt

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

foar at de sætter dig i gang hurtigst muligt

Anmeld

20. oktober 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

for det blir så hurtigt som muligt

Tusind tak

Er simpelthen så nervøs.. Prøver at forberede mig på at skulle gå en uge mere. Men nøj det er svært efterhånden.

Håber du har det godt, og ikke er plaget af for mange gener her til sidst!

Anmeld

20. oktober 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Åh jeg er nervøs!

Håber i får en god dag

krydser fingre for at det hele går som du ønsker det

og glæder mig til at høre en update

Anmeld

20. oktober 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

foar at de sætter dig i gang hurtigst muligt

Tusind tak

Håber jeg virkelig også at de gør. Lillepigen har vist en ganske fornuftig størrlese, og skulle gerne være klar til at komme til verden. Så vi må håbe

Anmeld

20. oktober 2011

Maja88

må man spørge om hvorfor du skal sættes i gang?

Anmeld

20. oktober 2011

Madam Blå

Kay skriver:

krydser fingre for at det hele går som du ønsker det

og glæder mig til at høre en update

Tusind tak!

Skal nok opdatere så snart jeg har overskud til det Frygter sådan at jeg skal gå en hel uge mere.. Men så laver jeg garanteret et tude-indlæg i aften Godt man har baby.dk!

Anmeld

20. oktober 2011

Madam Blå

Maja88 skriver:

må man spørge om hvorfor du skal sættes i gang?

Ja, det kan du tro

Har haft bækkenløsning hele graviditeten igennem, og har så mange smerter efterhånden, at jeg ikke kan holde det ud. Jeg er begyndt at blive temmelig deprimeret, da jeg har været stort set sengeliggende siden uge 12. Og jeg bliver altså lidt dum af at bare ligge hjemme på sofaen..

Så nu har lægerne forbarmet sig over mig, og synes at de lige så godt kan gøre en ende på mine smerter, så jeg kan glædes over at skulle have et barn - istedet for kun at glæde mig til at slippe af med mine smerter.

Anmeld

20. oktober 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Tusind tak!

Skal nok opdatere så snart jeg har overskud til det Frygter sådan at jeg skal gå en hel uge mere.. Men så laver jeg garanteret et tude-indlæg i aften Godt man har baby.dk!

så må du lige smide et link i denne tråd så det er let at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.