Stjernestoev skriver:
Det er selvfølgelig rigtigt. Men det er måske lidt mere vigtigt at en person der har problemer med at amme får svar, end en blog (-: Altså ved godt det er forskelligt hvad folk synes er vigtigt, men alligevel.. Håber du forstår
Og jeg har absolut intet imod at folk skriver om deres blogs. Det skal bare ikke ende sådan som det gjorde i går/dag.
jeg forstår godt hvad du mener, problemet er nok bare at nu gælder det salg (hvilket jeg er helt enig i er en god ide da dette ikke er en salgsside), evt blogs, og der vil med stor sandsynlighed komme flere emner til med tiden og så vil det blive drøn uoverskueligt.
Jeg er helt enig med dig i at det der er foregået er helt hen i vejret men i bund og grund handler det jo ikke om at hun har oprettet tråden så mange gange men om den måde andre brugere herinde har reageret på det. Hvis nu bare folk havde anmeldt tråden i stedet for at piske en stemning op og tråden var blevet lukket så havde problemet omkring opning af blogs ikke været der -gav det mening?
Anmeld