Har I savnet mig?? :) hehe
Har ikke været på i næsten en uge :-o
Emily har jo været syg for første gang, og det har bare været rigtig trælst!! Hun har haft feber, snottet og hostet, som rigtig mange andre lige i øjeblikket. Og da hun var så nogenlunde frisk startede hendes mor...... og nu er daddy ramt. Nattesøvnen har været ikke eksisterende og hun har pure nægtet indtagelse af fast føde, så jeg har haft hende hængende i patterne hele tiden. I starten ville hun slet ike sove uden én i munden. Men nu er vi heldigvis ved at være tilbage til normalen. Dejligt.
Desuden er et hold af vore venner gået fra hinanden...(?) Så pigen sidder nu alene tilbage med to tvillingedrenge på et år, mens han har fundet en anden!!! Så hun har lånt vores gæsteværelse når han har skullet være sammen med ungerne i deres fælles hjem. Og hun har jo haft et enormt behov for at snakke, og det går jo ud over tiden med Jer.
Vi har været til MamaMia i Horsens. Super fedt!! Og igår var vi til "after-Skanderborg-fest"!! Vi er en klike der har været til Skanderborg-festival sammen i mere end ti år, og en gang om året mødes vi til "after-party" det er skidehggeligt, og det er efterhånden de eneste to gang om året vi ses. Så lidt sent blev det da inden vi kom hjem.
Nå lige lidt morgen-plidder-pladder fra mig.
Mie, jeg krydser fingre for dig, men som så mange har sagt er der mange der bløder uden det betyder noget. Inkl. mig selv.
IVF, Cecilie, Anja og alle Jer andre... super flotte billeder på IG, men har ikke lige kommenteret på dem alle. ...Fede morgenfritser....mit er fra i morges...forstår ike manden ikke løber skrigende bort.....
AG - snottet og træt.
Anmeld