HEj tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Marco2

Har I savnet mig?? :) hehe

Har ikke været på i næsten en uge :-o

Emily har jo været syg for første gang, og det har bare været rigtig trælst!! Hun har haft feber, snottet og hostet, som rigtig mange andre lige i øjeblikket. Og da hun var så nogenlunde frisk startede hendes mor...... og nu er daddy ramt. Nattesøvnen har været ikke eksisterende og hun har pure nægtet indtagelse af fast føde, så jeg har haft hende hængende i patterne hele tiden. I starten ville hun slet ike sove uden én i munden. Men nu er vi heldigvis ved at være tilbage til normalen. Dejligt.

Desuden er et hold af vore venner gået fra hinanden...(?) Så pigen sidder nu alene tilbage med to tvillingedrenge på et år, mens han har fundet en anden!!! Så hun har lånt vores gæsteværelse når han har skullet være sammen med ungerne i deres fælles hjem. Og hun har jo haft et enormt behov for at snakke, og det går jo ud over tiden med Jer.

Vi har været til MamaMia i Horsens. Super fedt!! Og igår var vi til "after-Skanderborg-fest"!! Vi er en klike der har været til Skanderborg-festival sammen i mere end ti år, og en gang om året mødes vi til "after-party" det er skidehggeligt, og det er efterhånden de eneste to gang om året vi ses. Så lidt sent blev det da inden vi kom hjem.

Nå lige lidt morgen-plidder-pladder fra mig.

Mie, jeg krydser fingre for dig, men som så mange har sagt er der mange der bløder uden det betyder noget. Inkl. mig selv.

IVF, Cecilie, Anja og alle Jer andre... super flotte billeder på IG, men har ikke lige kommenteret på dem alle. ...Fede morgenfritser....mit er fra i morges...forstår ike manden ikke løber skrigende bort.....

AG - snottet og træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Rasmine

Godt at høre fra dig.
Var jo lige ved at blive helt nervøs næsten.

Skisme ikke sjovt at blive forladt til fordel for en anden, må være hårdt.

Du gik i øvrigt glip af "Bekendelsen fra en Landlig fyr" ;)

Go bedring til Jer alle.

Anmeld

2. marts 2008

Marco2

Haha McBack. Naaah har set bekendelserne, you dirty chicks... Men hjernen fungerer ikke til de skarpe bemærkninger som sådan et stunt fortjener.. Konge joke. Men hvorfor skulle jeg udses som Landlig fyr?? Men det var vel Trines fortjeneste ;)

Ja, tror det er superhårdt efter 11 år sammen, barnløshedsbehandlig i mange år, og han friede i november..:-o Sommetider forstår man bare ikke hvad der foregår oppe i hovedet på de mænner.... Og herhjemme er situationen jo lidt speciel da det er fælles venner, så vi hører jo historien fra begge sider, og skal sidde og prøve ikke at udlever noget til den ene som den anden har fortalt...

AG - nu også terapeut og så med snot all over....

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

He he...
Vi hoppede bare med på vognen, og var enige med alt og alle, hver gang de skyldte skylden på en ny, bare for at gøre forvirringen total.
Det virkede tilsyneladende!

AI, friede han i november?
Fy for den da.
Gad vide hvor længe han har haft en anden?
Virker lidt mærkeligt at han så hurtigt vil skilles, medmindre han har haft den anden længe.
Ja, mænd kan ski være mærkelige.
11 år, Ag, 11 år...

"7 år, Niller, 7 år..."
(Citat slut: Den eneste ene...)

Anmeld

2. marts 2008

Astrid P

Oh my God, det lyder jo helt forfærdeligt med sådan en skilsmisse i vennekredsen. Det påvirker bare en helt vildt, og især når de begge er fælles venner... Pyha, og så bliver man også pludselig helt vildt opmærksom på sit eget forhold, ikke?
Godt at have dig tilbage igen AG, der mangler lissom noget når du ikke er her!
KH Astrid

Anmeld

2. marts 2008

Tynen

PUHA!!!
Om jeg fatter de mænd, nogle gange!!
Jeg er fuldstændig målløs! Det er så synd for din veninde!!

Dejligt at I selv er ved at være ved vejs ende mht. sygdom!
Der er sgu mange der er ramt.

Håber du snart får tid til at joine os i de sene nattetimer igen - Vi mangler nogle små korte bemærkninger ;)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.