Aaaaaaauuuv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

lykke1981

Årh altså da. Jeg har altid sagt, at kvinder der kan mærke deres ÆL, vist lige måtte tage sig sammen... MEN!!! Hvor har jeg dog taget ALLE ordene i mig igen!!! Sorry!!!
Havde ondt i nederste del af maven i går, og tog en bragende positiv ÆL-test med det samme.(måtte lige hidkalde manden) Og i dag sværger jeg, at jeg kunne rulle mig sammen i det ene hjørne af sofaen! AV!!!

Kan det passe, at det skal gøre så ondt? Det er første måned med pillestop. Kan p-pillerne "dulme" smerterne, for har aldrig haft det sådan her før...?

Knus fra Sandra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Diana...

Puha det ved jeg ikke men det lyder ubehageligt.

Men ville da lige sige held og lykke og håber der er bid.
for jer

Knus Diana der ALDRIG har kunne mærke at hun har haft æl ikke engang et lille stik.

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

lykke1981 skriver:

Årh altså da. Jeg har altid sagt, at kvinder der kan mærke deres ÆL, vist lige måtte tage sig sammen... MEN!!! Hvor har jeg dog taget ALLE ordene i mig igen!!! Sorry!!!
Havde ondt i nederste del af maven i går, og tog en bragende positiv ÆL-test med det samme.(måtte lige hidkalde manden) Og i dag sværger jeg, at jeg kunne rulle mig sammen i det ene hjørne af sofaen! AV!!!

Kan det passe, at det skal gøre så ondt? Det er første måned med pillestop. Kan p-pillerne "dulme" smerterne, for har aldrig haft det sådan her før...?

Knus fra Sandra...

Jo tro på det Har mange gange vandret hvileløs rundt om natten pga smerter da jeg smed p pillerne .. Næsten ligesom veer Bare uden resultat

Anmeld

4. februar 2009

Mikkelmusen

Jeg kunne ikke mærke dem mens jeg tog piller. Men ligeså snart jeg stoppede bragede det bare igennem. Så den er god nok...

Anmeld

4. februar 2009

HeY

Sådan var det os med mig, men det er stoppet igen , for nu kan jeg slet ikke mærke når jeg har Æg-løsning

Anmeld

5. februar 2009

Mortil5

Jeg kunne heller ikke mærke min ægløsning da jeg spiste p-piller, men efter jeg er stoppet kan jeg sagtens mærke når jeg har ægløsning, ikke sådan at jeg ikke kan holde det ud, men vi har svært ved at sexe fordi jeg er så øm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.