MD scanning i morgen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Babydreams

Skal til MD scanning i morgen, og jeg glæder mig så meget til St finde ud af om han er sund og rask, og alt er som det skal være! Har haft en lillebror der døde en uge gammel, pga rygmavsbrok og vand i hovedet, og jeg kommer derfor til nogle ekstra scanninger, heldigvis! Det er godt nok hele tiden i mit bag hovede, at min lillebror fejlede det, så nogle gange føler jeg mig lidt som en "pyller" mor.. Men selvfølgelig får vi af vide i morgen, at alt er fint med vores lille guldklump af en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Babydreams

Undskyld rodet - skriver fra min mobil ;-)

Anmeld

25. oktober 2011

Numåvise

Hej Åh, det må være dejligt at være nået så langt.

Jeg håber din scanning gik godt. Hvordan har din graviditet ellers været? Hvordan har du det?

Jeg glæder mig bare så meget til at få den misdannelsesscanning overstået, og alle de andre undersøgelser også.

Jeg fødte et anencefalt foster i januar i år, det blev opdaget ved MD. Og nu er jeg endelig blevet gravid igen. Er 5+0... Men det er jo ingenting det kan jo være slut i morgen. Prøver virkelig at tage det roligt, og tænke at naturen jo må gå sin gang.

Men jeg synes det er et ekstra pres når man har den sidste graviditet med i bagagen.

Held og Lykke Vh Eva

Anmeld

26. oktober 2011

Babydreams

Numåvise skriver:

Hej Åh, det må være dejligt at være nået så langt.

Jeg håber din scanning gik godt. Hvordan har din graviditet ellers været? Hvordan har du det?

Jeg glæder mig bare så meget til at få den misdannelsesscanning overstået, og alle de andre undersøgelser også.

Jeg fødte et anencefalt foster i januar i år, det blev opdaget ved MD. Og nu er jeg endelig blevet gravid igen. Er 5+0... Men det er jo ingenting det kan jo være slut i morgen. Prøver virkelig at tage det roligt, og tænke at naturen jo må gå sin gang.

Men jeg synes det er et ekstra pres når man har den sidste graviditet med i bagagen.

Held og Lykke Vh Eva

Alt så rigtig fin ud, selvom han drillede lidt ;-) men det giver en, sådan en ro når man ved at alting et fint, med den lille baby man render rundt med i sin mave

Anmeld

26. oktober 2011

Babydreams

Min graviditet har gået helt vild godt, bortset fra kvalme og opkast, men det er jeg kommet over nu, sådan nogenlunde ;-) Det gør mig rigtig ondt at høre hvad i har været igennem, og jeg forstår fuldt ud dine bange anelser, jeg krydser alt for at i denne gang ikke skal igennem det samme en gang til.. (selvfølgelig får i jeres sunde og raske drømmebarn denne her gang) mange tak fordi du skrev.. Mange KRAM Rikke (ved ikke hvorfor det hele ikke kom med før)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.