Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anetteb skriver: kæææææææmpe mave. - synes jeg ihvert fald at den er ved at være. + den er alt for meget i vejen! ih. kom snart ud lille prinsesse
kæææææææmpe mave. - synes jeg ihvert fald at den er ved at være. + den er alt for meget i vejen! ih. kom snart ud lille prinsesse
Flot mave man kan da ihvertfald sige den er rund
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej hvor er den bare flot og kuglerund! Graviditeten klæder dig
Frk-Lotusblomst skriver: Nej hvor dejligt. Er det dagen idag det er ??? Isåfald TILLYKKE med den sidste månedsdag inden i bliver forældre. ( vi for ihvertfald . hehe (der kan vel nåes en til hvis du går over tid?))Fik du nogen overraskelser??? Flottede han sig? .Blev han glad for dit kort?
Nej hvor dejligt. Er det dagen idag det er ??? Isåfald TILLYKKE med den sidste månedsdag inden i bliver forældre. ( vi for ihvertfald . hehe (der kan vel nåes en til hvis du går over tid?))Fik du nogen overraskelser??? Flottede han sig? .Blev han glad for dit kort?
Ja det var det han havde såmænd købt min ynglingsblomst med hjem
Frøken J. skriver: Gud hvor er den blevet stor! Den sidder fantastisk på dig
Gud hvor er den blevet stor! Den sidder fantastisk på dig
tusind tak
Baagøe skriver: Hi hi. Håber på der snart sker noget så
Hi hi. Håber på der snart sker noget så
Det gør jeg dælme også hehe
LunaLykke skriver: Hvor er du bare smuk gravid <3
Hvor er du bare smuk gravid <3
Kofoed. skriver: Hallo!!!!! Du skal til dåb d 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så enten før d 5 eller efter d 13!!! Men den er altså blevet påvirket af tyndekraften og så er den SMUK
Hallo!!!!!
Du skal til dåb d 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så enten før d 5 eller efter d 13!!!
Men den er altså blevet påvirket af tyndekraften og så er den SMUK
nåååååår ja! for delle da. - "amme-hjerne" igen :b tager bare på fødegangen søndag aften så
banditten2011 skriver: Flot mave man kan da ihvertfald sige den er rund
tusind tak & ja. - hvis man nu kunne ligge på maven, så kunne man bruge mig som vippebræt. hehe
Nina Amelia skriver: Nej hvor er den bare flot og kuglerund! Graviditeten klæder dig
Tusind mange tak
anetteb skriver: nåååååår ja! for delle da. - "amme-hjerne" igen :b tager bare på fødegangen søndag aften så
Det var bedre. ellers bare imorgen, så er der ingen problemer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128