Bror lort med lort på :((((((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Doktor Doolittle

Ja det er min bror, bror lort med lort på Vi har ikke set hinanden nogle måneder, efter han inviterede mine forældre men ikke os andre til juleaften plus en masse andet knas på linien. Han har heller ikke selv ringet siden.

Vi har en gammel jura-sag kørende som han har stået for (mod betaling), den er lige ved at være slut. Nu vil han ikke afslutte den, fordi han er fornærmet, det ville tage ham 2 minutter og een mail
Det er en laaaaaaang historie men at han nægter at afslutte sagen kommer til at koste M og jeg 25.000 kr. ekstra og i værste fald en tur i retten

Tænk at han kan være SÅ uprofessionel, jeg er chokeret over det Det ville svare til at jeg ragede uklar med en patient og ikke leverede den lovede behandling.

Nå, det er heldigvis "bare" penge og livet går videre men vist uden min bror lige foreløbig

fra mig til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

charlottekri

Kan du ikke melde ham til et eller andet nævn indenfor advokater?? lidt a la forbrugerklagenævnet... han er godt nok din bror, men 25.000 er mange penge at miste... kan godt være at jeg tænker lidt i barnlige baner...

Anmeld

4. februar 2009

Doktor Doolittle

charlottekri skriver:

Kan du ikke melde ham til et eller andet nævn indenfor advokater?? lidt a la forbrugerklagenævnet... han er godt nok din bror, men 25.000 er mange penge at miste... kan godt være at jeg tænker lidt i barnlige baner...

Det kan jeg nok godt, men problemet er at min bror og jeg har lavet en mundtlig aftale, som ingen af os vil kunne bevise i retten.

Anmeld

4. februar 2009

Doktor Doolittle

Doktor Doolittle skriver:

Det kan jeg nok godt, men problemet er at min bror og jeg har lavet en mundtlig aftale, som ingen af os vil kunne bevise i retten.

Hvilket understreger hvorfor man IKKE skal blande sine familiemedlemmer ind i økonomi, jura eller andet.

Anmeld

4. februar 2009

charlottekri

ja, det var skisme en dyr lektion...øv øv sikke da en sød bror...

Anmeld

4. februar 2009

Nemesis

Doktor Doolittle skriver:

mundtlig aftale er jo ligeså bindende og man må da sige at det arbejde han indtil nu HAr lavet beviser at han har indgået den aftale!

Så vil da faktisk mene i HAR beviser for jeres aftale.
Men ja bland aldrig venner eller familie ind i økonomi eller jura.

Desuden...hvis i har betalt, har i såp fået en kvittering??

Ellers må i jo få en anden advokat til at færdiggøre den sag.

Din Bror er sku godt nok for videre komne.

Anmeld

4. februar 2009

Miamaja

jeg taenker lidt hvad der har gjort at din bror tager saa meget afstand fra dig. det virker som om at noget er sket imellem jer siden han ikke vil hjaelpe mere... synes det er synd for jer alle sammen, baade dig og din bror.

selvom man selv synes man har ret og den anden part er helt forkert paa den, er det ofte en god ide at raegge haanden frem uanset hvad. for det kan starte noget godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.