Svangerskabsforgiftning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej Kan man have SSF uden at der er protein i urinen? Jeg fik for et par uger siden konstateret forhøjet blodtryk. Men havde ikke protein i min urin. For halvanden uge siden begyndte jeg så at blive meget plaget af kvalme og opkastninger. Det står stadig på og det undre mig da jeg slet ikke har haft kvalme i graviditeten ellers. Kan det være SSF eller er det umuligt uden protein i urinen? (jeg er forresten i uge 40)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Hej Kan man have SSF uden at der er protein i urinen? Jeg fik for et par uger siden konstateret forhøjet blodtryk. Men havde ikke protein i min urin. For halvanden uge siden begyndte jeg så at blive meget plaget af kvalme og opkastninger. Det står stadig på og det undre mig da jeg slet ikke har haft kvalme i graviditeten ellers. Kan det være SSF eller er det umuligt uden protein i urinen? (jeg er forresten i uge 40)

Jeg ved det ikke. Men jeg ved at det kan komme meget hurtigt. Har du det dårligt, så skal du tjekkes.

Jeg fik selv ssf, og det endte meget voldsomt. Det lærte mig at man virkelig skal stole mig sig selv. Og hellere tjekkes en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

23. oktober 2011

babyMark

det kan man godt!

Jeg havde SSF uden protein i urin eller andre symptomer end lettere forhøjet blodtryk en enkelt gang. Jeg havde skiftevis opkast og diarre og havde ellers ikke haft kvalme i graviditeten. Mit udviklede sig meget voldsomt...

Så forlang at få taget nogle blodprøver - det er det eneste sikre mål. De måler bl.a. lever og nyrepåvirkning!

fingre for at der ikke er noget, men hellere blive tjekket en gang for meget end én for lidt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.