Laver dine børn mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.877 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

LulaBy

Jeg er i gang med min bacheloropgave i forbindelse med uddannelsen Design & business på KEA. I den forbindelse har jeg brug for at få belyst nogle ting i forhold til danskernes madlavningsvaner.

Har du børn som er imellem 1-15 år, er du i målgruppen til at besvare spørgeskemaet. Jeg er virkelig taknemmelige for, hvis du vil bruge et par minutter på at besvare nogle få spørgsmål nedenfor.

Du finder spørgeskemaet her

Spørgeskemaet vil være aktivt og tilgængelig i perioden 19.10.2011 - 30.10.2011

På forhånd tak for din hjælp.

Kærlig hilsen

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

L.J.L

LulaBy skriver:

Jeg er i gang med min bacheloropgave i forbindelse med uddannelsen Design & business på KEA. I den forbindelse har jeg brug for at få belyst nogle ting i forhold til danskernes madlavningsvaner.

Har du børn som er imellem 1-15 år, er du i målgruppen til at besvare spørgeskemaet. Jeg er virkelig taknemmelige for, hvis du vil bruge et par minutter på at besvare nogle få spørgsmål nedenfor.

Du finder spørgeskemaet her

Spørgeskemaet vil være aktivt og tilgængelig i perioden 19.10.2011 - 30.10.2011

På forhånd tak for din hjælp.

Kærlig hilsen

Maria

Udfyldt og sendt

Anmeld

19. oktober 2011

Sara.

Sådan :-)

Gad godt vide hvor mange mænd der laver aftensmaden.

Anmeld

19. oktober 2011

LulaBy

lærkes_mor skriver:

Sådan :-)

Gad godt vide hvor mange mænd der laver aftensmaden.

Kan afsløre at det er 4 ud af de 39 som har svaret indtil nu :-) Tak for hjælpen...

Anmeld

20. oktober 2011

Sara.

LulaBy skriver:

Kan afsløre at det er 4 ud af de 39 som har svaret indtil nu :-) Tak for hjælpen...

det var ikke mange...

men min mand laver nemlig aftensmad :-) og snakkede med et en mor til min datters bedste ven, og det var også hendes mand der stod for aftensmaden.. så tænkte at det kunne være flere end jeg troede....

Anmeld

20. oktober 2011

december-babyen

Udfyldt og sendt

Anmeld

20. oktober 2011

roenlund

Done

Anmeld

20. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

Udfyldt.

Kan man se gennemsnittet når du er færdig med at spørge. Jeg bliver helt nysgerrig.

Anmeld

20. oktober 2011

LulaBy

Tusind tak for Jeres hjælp. Det er fatastisk sødt af jer at bruge tid på det. Jeg skal nok poste resultatet når jeg har det klar :-)

Anmeld

20. oktober 2011

Mumto3

Udfyldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.