Hvordan laver I de der blomster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

misslea

merichs skriver:

Silicone formJeg bruger denne her:

Okay... Den ser smart ud :-)Men er de ikk lidt bøvlede de der silikoneforme oder was??? Sidder fondanten ikk fast???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

AndreasMor84

misslea skriver:

Guuud hvor smart!!!! Og EKSKER tanken om at jeg så blir nødt til at æde mig igennem et par æsker toffifee hihi!!!!Har du et link til de blomsterudstikkere du bruger???Knus lea

http://specialkoebmanden.dk/fondant-udstikkere-67/plunger-146/blossom-blomster-plunger-saet-4-1549.html

Anmeld

20. oktober 2011

AndreasMor84

misslea skriver:

Okay... Den ser smart ud :-)Men er de ikk lidt bøvlede de der silikoneforme oder was??? Sidder fondanten ikk fast???

nope.. man duster den først med maizena

Anmeld

20. oktober 2011

misslea

AndreasMor2011 skriver:

http://specialkoebmanden.dk/fondant-udstikkere-67/plunger-146/blossom-blomster-plunger-saet-4-1549.html

Perfekt!!! Og tusind tak... Det var lige sådan nogle jeg tænkte på!!! Har de struktur i sig selv, eller skal jeg lægge dem til tørre i en toffifee???

Anmeld

20. oktober 2011

AndreasMor84

Perfekt!!! Og tusind tak... Det var lige sådan nogle jeg tænkte på!!! Har de struktur i sig selv, eller skal jeg lægge dem til tørre i en toffifee???

nej der er ingen struktur i dem.. det kommer der når du bruger silikoneformen.. og ja tør dem i en toff. æske

Anmeld

20. oktober 2011

misslea

AndreasMor2011 skriver:

nej der er ingen struktur i dem.. det kommer der når du bruger silikoneformen.. og ja tør dem i en toff. æske

Super.... Tusind tak :-)

Anmeld

20. oktober 2011

Loa

misslea skriver:

Guuud hvor smart!!!! Og EKSKER tanken om at jeg så blir nødt til at æde mig igennem et par æsker toffifee hihi!!!!Har du et link til de blomsterudstikkere du bruger???Knus lea

Den merichs viser længere oppe er den jeg har! Den er så nem og genial at bruge!! Så bare en udstikker i den størrelse blomst du vil have og ned i formen og tryk. Så med i en tom (mums) toffifee pakke og så bare tørre.... De bliver såå fine

Anmeld

20. oktober 2011

merichs

misslea skriver:

Den er ret nem at bruge og jeg har ikke problemer med at fondanten sidder fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.