hjælp piger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

jeg er nu gået over med 10 dage.. har ømme bryster, kvalme, hovedpine og mens agtige smerter...

jeg var til lægen igår og fik en negativ test

min mens er endnu ikke kommet og jeg har det bare som om jeg er gravid.. min mave er så oppustet at jeg snart ligner en gravid..

synes det er meget mærkeligt det her.. min læge bad mig komme igen om en uge hvis min mens endnu ikke er kommet..

andre der har prøvet negativ test hos lægen, men stadig var gravide???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

LouiseRH

Jeg testede negativ ved lægen 6 dage over tid, 4 dage senere kunne jeg så selv teste positiv :-)

HVIS du er gravid, så kan det være din krop ikke producere nok HCG endnu til at det kan måles i en test, prøv igen om et par dage

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Jeg testede negativ ved lægen 6 dage over tid, 4 dage senere kunne jeg så selv teste positiv :-)

HVIS du er gravid, så kan det være din krop ikke producere nok HCG endnu til at det kan måles i en test, prøv igen om et par dage

åårhh jeg håber sådan at jeg er gravid

jeg vil så gerne være gravid..

er bare så bange for at jeg er indbildsk gravid fordi jeg ønsker det sååååå meget...

men min pige testede jeg svagt posetiv 6 dage over tid, og der kunne man kun lige ane stregen.. så det kan da være at jeg bare danner hcg langsomt.. for har det VIRKELIG som om jeg er gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.