Phillipas hår krøller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Heidi.

Men kun når det er vådt... Og det er da underligt... Gad vide om hun kommer til at få krøller når hun bliver større???

Hmmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Munder

Hvor sjov.... Skønt billede af hende, hun er godt nok ved at blive en stor pige.

Har I krøller?

Jeg havde fuldstændig glat hår til jeg blev 12, så begyndte det at krølle meget, og gør det stadig

Anmeld

4. februar 2009

Heidi.

Nej der er ingen af os der har krøller.. Syntes bare det er vildt underligt at hendes hår kun krøller når det er vådt..

Anmeld

4. februar 2009

Stumpen

Hun er da bare for kær.... Hold op et dejligt billede.. Mathilde laver altid fjæs når vi tager billeder, så vi får ikke de varme smil med desværre... Hold da op jeg er solgt

Anmeld

4. februar 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Hun er da bare for kær.... Hold op et dejligt billede.. Mathilde laver altid fjæs når vi tager billeder, så vi får ikke de varme smil med desværre... Hold da op jeg er solgt

Tak skal du have
Ja vi siger til hende.. Kan du smile.. og så sidder hun sådan der med munden... griner

Vi må snart se nogle nye billeder af Mathilde man glemmer jo hvor kær hun er

Anmeld

4. februar 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Tak skal du have
Ja vi siger til hende.. Kan du smile.. og så sidder hun sådan der med munden... griner

Vi må snart se nogle nye billeder af Mathilde man glemmer jo hvor kær hun er

Her har du en fra december... Vi har vist ikke taget nogle billeder af hende i år Vi er bare blevet dårlige til at bruge det kamera...hmm...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2009

Heidi.

Hvor har hun ændret sig.. Det er da helt vildt.. og hvor er hun dog bare køn.. og sikke noget langt hår hun har..

Anmeld

7. februar 2009

st

Hvor er hun bare skøn Heidi. Det garn der er da for fedt.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.