Skønne Jønne skriver:
Hej alle jer mødre 
Jeg har termin d. 17. januar - lige midt i den kolde vinter, og tænker meget over hvor meget tøj Lillemanden skal have på?
Han er jo mest indenfor, og får selvfølgelig overtøj på når han skal til og fra bil osv.
Så spørgsmålet går mere på det daglige tøj? Skal han have strømpebukser inden under sine bukser/heldragt?
Jeg tænker at han skal have en kortærmet body inderst, så en heldragt eller en langærmet body og bukser. Men skal han have strømpebukser på også? Indenfor er der jo lige så varmt som altid, men jeg er sQ sådan i tvivl!!!
og hvad når han skal ud og trille/sove i barnevognen? hvor meget skal han så have på under dynen??
Håber der er nogle kloge hoveder 
Hey 
Karla er fra den 26. feb. Hun havde for det meste en kort ærmet body og heldragt på med lange ærmer, eller langærmet body med "overalls" over (med fødder) eller blot en langærmet body og små bukser. Hun lå jo meget af tiden viklet ind, som en isvaffel
, i dynen, enten i armene eller i liften. Min venindes, som også er fra vintermånederne, havde konsekvent en lang ærmet body og strømpebukser på...-det fungerede bedst, især for faren 
Men ro på, det giver helt sig selv.
//Mette
Anmeld