træskåle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. december 2011

Maria-s

nettemor skriver:

KAn man evt. finde ud af lidt rabat hvis man gerne vil købe flere?

Og ved du noget om hvad porto ligger i nærheden af hvis man fx. skulle have noget ala en stor salatskål + ca 3 stykker mindre skåle til tilbehør? Synes alle varianterne af træ/ behandlinger er super flotte, men er der nogen forskel på dem rent prismæssigt og vil der være nogen af dem der er at foretrække frem for andre hvis det skal bruges hovedsageligt til mad?

Håber det er ok med alle spørgsmålene   Men min mand er kok og jeg tror han ville eeeelske at få en julegave med sådan nogle fine fade/ skåle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Nettemor

Maria-s skriver:

KAn man evt. finde ud af lidt rabat hvis man gerne vil købe flere?

Og ved du noget om hvad porto ligger i nærheden af hvis man fx. skulle have noget ala en stor salatskål + ca 3 stykker mindre skåle til tilbehør? Synes alle varianterne af træ/ behandlinger er super flotte, men er der nogen forskel på dem rent prismæssigt og vil der være nogen af dem der er at foretrække frem for andre hvis det skal bruges hovedsageligt til mad?

Håber det er ok med alle spørgsmålene   Men min mand er kok og jeg tror han ville eeeelske at få en julegave med sådan nogle fine fade/ skåle

ved ikke med pris men vi kan evt finde ud af noget med at dele lidt porto

jeg skal lige snakke med ham enten i aften eller imorgen og høre ham om der er nogen af dem der er bedre til mad end andre..

tænker du at de alle sammen skal være i samme stil eller hvordan mener du? for så skal jeg jo så lige høre ham om han har flere end dem jeg har her inde..

Anmeld

11. december 2011

Maria-s

nettemor skriver:

ved ikke med pris men vi kan evt finde ud af noget med at dele lidt porto

jeg skal lige snakke med ham enten i aften eller imorgen og høre ham om der er nogen af dem der er bedre til mad end andre..

tænker du at de alle sammen skal være i samme stil eller hvordan mener du? for så skal jeg jo så lige høre ham om han har flere end dem jeg har her inde..

Det lyder godt

Ja jeg vil meget gerne have nogen i samme stil hvis muligt, så det må du meget gerne undersøge hvis muligt

Anmeld

12. december 2011

Nettemor

Maria-s skriver:

Det lyder godt

Ja jeg vil meget gerne have nogen i samme stil hvis muligt, så det må du meget gerne undersøge hvis muligt

hej igen.

nu har jeg snakket med ham. han har 2 af dem på billed 10. men de er samme str. og ellers har han lavet nogle nye. der er 2 der er lavet af samme slags træ men i forskellige str men dem har jeg ikke lige billeder af nu men imorgen aften har jeg mulighed for tage derud og tage nogle billeder sådan at du kan se dem

Anmeld

12. december 2011

Nettemor

Maria-s skriver:

Det lyder godt

hov forresten. hvor kommer du fra? for så kan du jo evt se dem irl.

Anmeld

12. december 2011

Maria-s

nettemor skriver:

hov forresten. hvor kommer du fra? for så kan du jo evt se dem irl.

Jeg er fra Århus egnen, Ry hvis du ved hvor det er?

Anmeld

12. december 2011

Nettemor

Maria-s skriver:

ja ved nogenlunde hvor det ligger.. han bor ca 20 km fra Silkeborg. faktisk ca midt mellem Silkeborg og Viborg. men ved ikke hvor langt du har til Silkeborg. Geografi har aldrig været min stærke side så det er jo op til dig om det er for langt at køre efter det.

Anmeld

14. december 2011

Nettemor

hej.
nu har jeg været ude omkring ham, og han har desværre ikke 4 i samme stil men han har pt de to du kan se på de sidste 2 billeder som er i samme træ sort.

Anmeld

17. december 2011

kamtok

Står ikke lige og har brug for nogle, men blev nødt til lige at skrive:

WAUW hvor er de fine og unikke - virkelig virkelig flotte. Han er godt nok dygtig...

Håber du får solgt dem for ham

Anmeld

17. december 2011

Nettemor

kamtok skriver:

Står ikke lige og har brug for nogle, men blev nødt til lige at skrive:

WAUW hvor er de fine og unikke - virkelig virkelig flotte. Han er godt nok dygtig...

Håber du får solgt dem for ham

tak skal du ha. skal give rosen videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.