Frosting spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Benjamins'mor

Ja, sorry den ligger her, men kunne ikke finde et emne om kager.. Så i må lige flytte den hvis det er.

Som overskriften siger har jeg et spørgsmål om frosting. Jeg har nu lavet det, og synes ikke det er så ''stift'' som det på de kager man køber, bliver det det når det kommer på kagerne og har siddet lidt? Eller skal der mere flormelis i?

Og skal det på når kagerne er varme eller kolde?

Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

Ja, sorry den ligger her, men kunne ikke finde et emne om kager.. Så i må lige flytte den hvis det er.

Som overskriften siger har jeg et spørgsmål om frosting. Jeg har nu lavet det, og synes ikke det er så ''stift'' som det på de kager man køber, bliver det det når det kommer på kagerne og har siddet lidt? Eller skal der mere flormelis i?

Og skal det på når kagerne er varme eller kolde?

Håber i kan hjælpe.

Er det så ikk blevet for blød, prøvet og putte det i køleren.? Skal på en kold kage, fik jeg afvide.

Anmeld

19. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Er det så ikk blevet for blød, prøvet og putte det i køleren.? Skal på en kold kage, fik jeg afvide.

Okay, prøver lige sætte det i køleskabet mens jeg laver mad så, ellers må jeg putte noget mere flormelis i.

Okay, tænkte jeg også fordi det er jo det man gør med glasur, men var lige lidt i tvivl, har aldrig prøvet det før.

Ved du egentligt hvorfor rød farve i frosting bliver til lyserødt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.