Jeg har Svært ved at tro på at jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nu kommer der lige er lidt ynkeligt indlæg fra mig men jeg har så svært ved at tro jeg er gravid, jeg tør ikke købe babytøj eller ting, og vi har de sidste par dage været ude og kigge på barnevogn og jeg fik det helt dårlig da vi kom hjem for hvad nu hvis jeg mister det.Vi var til nf scanning i sidste uge da blev jeg sat frem til 12+0 og scanningen gik fint, men nu lidt over en uge efter så tvivler jeg igen og min stakkels mand skal hører på det konstant.Jeg tjekker hele tiden om jeg nu bløder og blir faktisk snart lidt tosset af det hele.Nå det var lige en lille smører fra mig, det skulle bare lige ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Winnie

Anonym skriver:

Nu kommer der lige er lidt ynkeligt indlæg fra mig men jeg har så svært ved at tro jeg er gravid, jeg tør ikke købe babytøj eller ting, og vi har de sidste par dage været ude og kigge på barnevogn og jeg fik det helt dårlig da vi kom hjem for hvad nu hvis jeg mister det.Vi var til nf scanning i sidste uge da blev jeg sat frem til 12+0 og scanningen gik fint, men nu lidt over en uge efter så tvivler jeg igen og min stakkels mand skal hører på det konstant.Jeg tjekker hele tiden om jeg nu bløder og blir faktisk snart lidt tosset af det hele.Nå det var lige en lille smører fra mig, det skulle bare lige ud.

Jeg kan godt forstå at det kan være lidt svært at turde tro på at man er gravid, men prøv at slappe af, (eventuelt visualisere (en lykkelig graviditet)) og så vent med at købe noget til at du føler dig tryg og/eller mærker liv 

Held og lykke med graviditeten 

Anmeld

19. oktober 2011

Nitz - <3 David

Kender det alt for godt.. Jeg mistede min første graviditet.. Og selvom jeg er i uge 27 nu, så føler jeg stadig at det hele er uvirkeligt.. Men den seneste tid syns jeg det er blevet bedre.. Især da jeg begyndte at mærke liv omkring uge 20-22 stykker..
Jeg købte heller ikke rigtig noget før uge 17.. Tror det er meget normalt at man tjekker for blod osv. Det gør jeg stadig! men husk mange får blødninger under graviditeten. Også ugen det har betydning..

Det eneste råd jeg kan give er at slap af. Nyd at du ER gravid.. Og så stol på det du så til scanning.. Hvis du evt. har mulighed for det, så køb en ekstra scanning. Det hjælper meget at se det lille vidunder Den lille spirer har det helt sikkert helt perfekt.

Anmeld

19. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

åh hvor jeg føler med dig, har det helt på samme måde..( jeg er i uge ni), og min skal også høre på det konstant... skriv i min indbakke, hvis du har brug for snakke, jeg kan sagtens ligge et øre til :-)

Anmeld

19. oktober 2011

lycly

Hvor kan jeg godt følge dig ! Jeg havde det på samme måde, så jeg ventede med at kigge på alle de der ting, så jeg ikke pinte mig selv for meget . Så der er intet galt i at vente, du har MASSER af tid til at få købt det hele

Anmeld

19. oktober 2011

4xGreve

kender godt følelsen da jeg første gang fødte i uge 26 og har denne gang fået at vide at chancen er stor for at føde for tidligt og meget mere og det er som om lægerne allerede har malet fanden på væggen så tør knap nok at knytte mig eller nyde det og tjekker også konstant for blod, men tros alt det så nu hvor jeg virkelig mærker liv så kan kan man ikke undgå at glæde sig og knytte sig og manden susede ud og købe barnevogn efter MD scanning og efter han har købt den er det hele også blevet så virkeligt vi er nu 22+5

Anmeld

24. oktober 2011

hende-der-du-ved-nok

kan også godt forstå dig, jeg har tabt et barn her sidste år, og det gør at denne graviditet er noget mere uvirkelig for mig...

jeg kan kun sige som de andre herinde... visualiser en (lykkelig) graviditet fordi ønsketænkning kan gøre meget...

og vent med at købe ind til baby til du føler dig mere tryg ved det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.