Noah har fået taget billede i dagplejen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Lene76

nåh hvor er han nuttet  dejligt der går så nemt for jer.....

æv æv Pia håber det blir bedre.... men hvis du er igang på 3 uge så er det da osse lidt vildt at hun kun er der 1,5 time..... er der en speciel grund til det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Lilje82

Lene76 skriver:

æv æv Pia håber det blir bedre.... men hvis du er igang på 3 uge så er det da osse lidt vildt at hun kun er der 1,5 time..... er der en speciel grund til det???

Tak Lene

I går spiste han frokost der, han ville dog ikke spise, hvis de gav ham det, men spiste det hele, ved at sidde med det selv. Men han virkede på ingen måder klar til at tage med mor hjem, da hun kom

Så på mandag nupper vi middags luren med og så må vi se, hvor længe han sover derover

Anmeld

22. oktober 2011

DK

Skøn knægt! Dejligt at alt går som det skal! Det er jo bare det aller bedste og nemmeste, trods at vi da gerne vil have bare en enkelt krokodilletåre!? Måske Ida vil dele lidt ud? Hun har da så rigeligt! Men på den anden side er jeg også sikker på at det bare er fordi det er så DEJLIGT at være derhjemme med Pia-Mor

Anmeld

22. oktober 2011

piadas

Lene76 skriver:

Det er fordi, jeg har 1 måned til at køre hende ind i, og så synes både dagplejemoderen og jeg, at det er synd for hende, når hun bare græder og græder.

Nu gik det jo heldigvis fint i fredags næsten uden gråd!Så på mandag prøver jeg at aflevere hende, så hun kan sove formiddagslur der - så må vi se, hvor længe hun kan holde masken bagefter!

Jeg har jo stadig en hel uge + mandag ugen efter, hvorefter hun kun skal være der tirsdag, onsdag og torsdag. Jeg har jo fri hver fredag, så jeg regner med at holde hende hjemme der. De skal i legestue fredag, og så længe hun ikke er helt glad for at være i dagpleje, synes jeg ikke, der er grund til at kaste hende ud i det også, så vi måske ender med tilbageskridt fremfor fremgang!

Anmeld

22. oktober 2011

piadas

DK skriver:

Skøn knægt! Dejligt at alt går som det skal! Det er jo bare det aller bedste og nemmeste, trods at vi da gerne vil have bare en enkelt krokodilletåre!? Måske Ida vil dele lidt ud? Hun har da så rigeligt! Men på den anden side er jeg også sikker på at det bare er fordi det er så DEJLIGT at være derhjemme med Pia-Mor

Tag endelig! Vi vil hellere end gerne af med nogle! Jeg er bare bange for, at det ikke er krokodilletårer!

Anmeld

22. oktober 2011

CA

Ih hvor dejligt Susan!! Dejligt billede. Han er ved at have langt hår, hva - sødt

Anmeld

24. oktober 2011

Lilje82

DK skriver:

Tak Ja det gør uden tvivl det hele nemmere især for (førstegangs) moren

Anmeld

24. oktober 2011

Lilje82

Carina87 skriver:

Ih hvor dejligt Susan!! Dejligt billede. Han er ved at have langt hår, hva - sødt

Taaak Ja det er ved at være langt, men nænner ikke at få det klippet, da det er så fint og tyndt, at han bare kommer til at se skaldet ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.