Oppustet eller bare tyk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

lotte-pigen

Hej i gravide kvinder.

Jeg vil bare høre om jeg er den eneste der er en del oppustet. Jeg er 6+4 i dag. Jeg synes godt det er meget tidligt at jeg kan mærke at kroppen forandre sig, især på maven. Jeg/vi vil gerne holde det hemmeligt til uge 12.

Men eller har jeg kun ømme bryster, meget lidt kvalme og lidt ondt i understellet engang imellem. Nogen der kan nikke genkendende til dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

MortilAlmaogNohr

Jeg er 5+3, og ingen kvalme her endnu, men sviende ømme bryster, og ufattelig træt.

Anmeld

20. oktober 2011

majken andesen

jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er men omkring 6 uger...

jeg kan tydelig se maven, og ved virkelig ikke hvordan jeg skal holde det hemmeligt når den allerede stritter sån.... men har været ude og købe nogle store trøjer der kan skjule det lidt endnu.

derudover er der ømme  bryster og en underlig fornemmelse i kroppen...

i morgen ved jeg hvor langt jeg er henne og hvor mange der er.... skal nemlig til odense for at scannes

Anmeld

20. oktober 2011

LilleLene

lotte-pigen skriver:

Hej i gravide kvinder.

Jeg vil bare høre om jeg er den eneste der er en del oppustet. Jeg er 6+4 i dag. Jeg synes godt det er meget tidligt at jeg kan mærke at kroppen forandre sig, især på maven. Jeg/vi vil gerne holde det hemmeligt til uge 12.

Men eller har jeg kun ømme bryster, meget lidt kvalme og lidt ondt i understellet engang imellem. Nogen der kan nikke genkendende til dette?

Jeg har også været extra oppustet nogle morgener, så det er ikke bare dig

Anmeld

21. oktober 2011

pernillebh

Jeg er os rigtig oppustet:-) har måtte hoppe i et par af kærestens joggingbukser da jeg ik ku lukke mine bukser:-( mine bryster er meget ømme så imorgen må jeg ud og hente en sportsbh for kan ik holde ud at havde en alm bh på:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.